c_300_250_16777215_10_images_75882.jpg

گلستان : ترکمن سسی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال در هفته جهانی کارآفرینی بیش از ۴۰ عنوان برنامه در گلستان تدارک دیده شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


سعید مازندرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت و نقش کارآفرینی در توسعه و پیشرفت اقتصادی جامعه، اظهار کرد: این اداره کل به‌منظور ترویج فرهنگ و گسترش روحیه کارآفرینانه در بین آحاد جامعه خصوصاً نسل جوان و نواندیش، همه‌ساله برنامه‌ها و رویدادهای مختلفی را در هفته جهانی کارآفرینی اجرا می‌کند. امسال نیز بیش از ۴۰ عنوان برنامه در سطح استان در این هفته اجرا می‌شود که با توجه به شرایط حاکم بر جامعه جهانی و کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، تأکید بر آن است تا تمامی برنامه‌های این هفته به‌صورت مجازی و یا در صورت حضوری بودن، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
وی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی را ترفیع جایگاه کارآفرینان در اذهان و افکار عمومی، ورود افراد به عرصه کارآفرینی، تشویق نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور عنوان کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است و نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای آن اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی است.
وی با اشاره به اینکه هفته کارآفرینی در سال جاری از ۲۶ آبان ماه آغاز و تا ۲ آذرماه ادامه دارد، این هفته را به فعالین بخش کارآفرینی تبریک گفت.
مازندرانی بیان کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ها در این هفته نشست استاندار با اعضای کانون کارآفرینی، مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، بازدید از دستاوردهای بانوان کارآفرین، همایش طرح توانمندسازی زنان و مردان مناطق محروم شهرستان گمیشان، برگزاری چندین وبینار و کارگاه آموزش مجازی، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و برگزاری تور ترویجی مجازی با عنوان "تعاون و کارآفرینی" است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر