c_300_250_16777215_10_images_75888.jpg
ترکمن سسی – مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان گفت: اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی برای موفقیت افراد جامعه موثر است.

 


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حاج عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان صبح امروز سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخوانی استان گلستان با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به همه کتاب داران، مولفان و فعالان این عرصه اظهار کرد: مطالعه کتاب برای باز شدن فکر و ذهن انسان ها موثر است و افراد جامعه را به مسیر درست زندگی رهنمون و موجب پیشرفت افراد جامعه می شود.
وی خاطر نشان کرد: وقتی بدانیم که وحی الهی و معجزه جاوید اسلام برای پیامبر(ص) در قالب کتاب و با تاکید بر خواندن نازل شده نشان از اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی انسانها دارد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان تصریح کرد: کتاب و مطالعه کتاب انسان ها را از تاریکی به روشنایی رهنمومن می شود و راه درست آیین زندگی را به آنها می آموزد.
میرزاعلی خاطر نشان کرد: کسی که با کتاب و کتابخوانی مانوس می شود همواره در زندگی آرامش دارد و در امور زندگی با عقل و آگاهی تصمیم گیری می کند و همواره در زندگی اجتماعی نیز از افراد موفق جامعه است.
وی تاکید کرد: کتابخوانی در جامعه افراد فهیم و توانمندی آماده می کند که در زندگی اجتماعی افراد تاثیر گذاری می شوند و برای شهر و کشورشان می توانند خدمات ارزنده ای ارایه نمایند.
وی یادآور شد: هرچه میزان مطالعه در جامعه بالا رود ما شهروندان فهیم بیشتری خواهیم داشت و فرهنگ آن جامعه ارتقا می یابد و این نکته باز اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی افراد جامعه را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: افرادی که به کتاب و فرهنگ مطالعه اهمیت می دهند و در زندگی از فکر و عقل خود بیشتر استفاده می کنند در دنیا و آخرت سربلند خواهند بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر