c_300_250_16777215_10_images_75902.jpg

گرگان: ترکمن سسی - معاون سیاسی استاندار اظهارکرد: اهالی رسانه صحنه های تراژیک کرونایی را با هنر خود به مردم آگاهی بخشی بکنند تا تاثیرگذاری آن بر مردم برای درک این مفهوم که ممکن است نفر بعدی برای ویروس کرونا من باشم تقویت شود.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، صبح امروز پنج شنبه در ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان بر اقناع افکار عمومی بر ضرورت اجرای طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا و جلب مشارکت مردمی در همراهی با طرح تاکید شد.

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره بر ضرورت جلب مشارکت و همراهی مردمی بر تولید محتوای رسانه ای با تمام ظرفیت برای آگاهی بخشی به مردم تاکید کرد.

وی گفت: ایجاد شرایط مشارکت جمعی و همبستگی ملی و بسترسازی ارتباط دو سویه اهالی رسانه و متولیان در ستاد کرونا ضروری است.

سیفی مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری گلستان نیز همنوایی و هم افزایی رسانه ها برای جلب مشارکت و همراهی مردمی برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه متولیان ستاد بر اجرای یکنواخت و بدون تبعیض طرح جامع هوشمند در تلاش هستند افزود: ایجاد فضای رقابتی در شهرستان ها برای بهبود وضعیت کرونایی را مهم عنوان کرد و افزود: اگر این فضای رقابتی ایجاد شود تاثیرگذاری اجرای طرح بیشتر می شود ضمن اینکه در شهرستان های پیشرو محدودیت های کرونایی می تواند زودتر رفع می شود.

سیفی بر اقناع مردم برای مجبور بودن دولت به اجرای طرح اخیر تاکید کرد و گفت: انتظار نیست طی دو هفته شرایط آرمانی شود و کرونا نابود شود ولی در این شرایط دولت بین بد و بدتر تصمیم به انتخاب اجرای محدودیت ها گرفته است.

احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت: زیربنای توسعه جامعه همین نخبگان هستند و در این طرح همکاری همه نهادها، نخبگان و اهالی رسانه لازم است تا وارد چرخه آگاهی بخشی افراد جامعه شوند تا در کاهش بیماری و کاهش فوتی های کرونایی نقش آفرینی بکنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر