c_300_250_16777215_10_images_75934.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل هواشناسی گلستان در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان خواستار تامین اعتبار لازم برای تسریع در نصب و راه اندازی رادار هواشناسی گنبدکاووس برای پیشگیری و کاهش تلفات جانی و مالی مردم ناشی از سیل احتمالی شد.



 نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان با حضور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با قدرت اله عابدی رئیس و محمد حسین صفریان رئیس گروه امور زیربنایی این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان گلستان، محور اصلی این دیدار بحث و گفتگو پیرامون مبادله موافقتنامه های هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای هواشناسی و اعتبارات مربوط به آن بود که مدیر کل هواشناسی استان در هر دو مورد خواستار حمایت بیشتر استانی از برنامه ها و انجام اقدامات لازم پیشنهادی هواشناسی استان جهت توسعه وارتقاء کیفی ایستگاه های هواشناسی وانجام خدمات رسانی بهتر به آحاد مردم شد.

داداشی در ادامه خواستار درج ردیف بودجه ای در اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای برای رادار استان شد و با توجه به خرید ادوات مربوط به آن توسط سازمان هواشناسی و مشخص شدن پیمانکار مربوطه بر این امر تاکید نمود و افزود:
پس از طی یک پروسه و مطالعات علمی توسط شرکت مشاورمحل نصب و راه اندازی رادار استان در گنبد کاوس نهایی شده و لازم است که برای حفاظت از جان و مال مردم این پروژه مهم استانی هر چه زودترنصب و به بهره برداری برسد و این همت بالای برنامه و بودجه و دیگر مسئولان ارشد استان را می طلبد تا خدای نکرده در اثر وقوع سیل ناگهانی متحمل هزینه های بسیار سنگین نشده و از طرفی پیشگیری وکاهش تلفات جانی را به همراه داشته باشد.

عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در این دیدارنقش هواشناسی در پیش بینی پدیده های جوی برای جلوگیری از خسارت و بحران در استان را بسیار حائز اهمیت دانست وتصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم در مقابله با بلایای طبیعی از نظر عملکرد هواشناسی در استان مطلوب بوده و این موضوع در ارتقاء سطح ایمنی هوایی وحمل ونقل جاده ای و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی برای استان بسیارچشمگیر است.

عابدی در پایان یادآور شد: از نظر جایگاه و اهمیت، هواشناسی استان بعنوان یکی از اهرم های اصلی در حجم و کیفیت پروازها را دارا بوده و هماهنگی دوجانبه بین اداره کل هواشناسی و فرودگاه را در این امرمورد تاکید قرار داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر