c_300_250_16777215_10_images_76472.jpg

 

مراوه تپه : ترکمن سسی- فرماندار مراوه‌تپه گفت: بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان مرزی در شرقی‌ترین قسمت استان گلستان که با مشارکت دولت و بنیاد علوی احداث شده است در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


امانگلدی ضمیر روز شنبه به ایرنا افزود: ساخت این بیمارستان در سال ۹۵ و با زیربنای ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا آغاز شد و اکنون بخش‌های مختلف آن از جمله اورژانس، درمانگاه، جراحی، زنان و زایمان و اطفال آماده بهره‌برداری است.
وی افزود: برای عملیات ساختمانی بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه‌تپه ۸۰۰ میلیارد ریال و تاکنون برای خرید، انتقال و نصب تجهیزات پزشکی آن نیز ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
ضمیر اضافه کرد: در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا قابل توجهی با مجموع اعتبار سه هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان مرزی مراوه‌تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
وی، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری مراوه‌تپه در دهه فجر امسال را ۲ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای ۷۲۵ نفر و اعتبار پیش بینی شده برای طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن در این ایام شروع می‌شود را نیز هزار و ۷۳ میلیارد ریال با ایجاد ۳۴ فرصت شغلی اعلام کرد.
فرماندار مراوه‌تپه ادامه داد: علاوه بر افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی و بهره‌برداری از ۵۴۵ واحد مسکن محرومان، پروژه‌های دیگری از جمله در بخش گازرسانی به روستاها، اجرای طرح هادی روستایی، مخابرات، آسفالت راه‌های روستایی و خانه بهداشت در ایام دهه فجر امسال افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.


•    
•    
•    

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر