c_300_250_16777215_10_images_76622.jpg

گرگان : ترکمن سسی - نخستین جلسه هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان در پیش از ظهر روز یکشنبه 26 بهمن ماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این جلسه که عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه معاون فرهنگی و رییس گروه رسانه ی آن اداره کل ، به منظور عرض تبریک خدمت اعضا هیات موسس، حضوری کوتاه یافته بودند، گفت: اعضا هیات موسس باید ضمن سرعت بخشیدن به روند ثبت خانه مطبوعات، دل سوزی،  وجدان کاری و قانون گرایی را سرلوحه ی کارشان قرار دهند.
کشمیری با تاکید بر اینکه کلیه اعضای هیات موسس باید در مسیر انجام کلیه ی امور، شفاف سازی را بدون هرگونه وابستگی گروهی و ... مد نظر داشته باشند، گفت: پایش و شناخت ظرفیت واقعی رسانه استان و نیز ثبت قانون خانه مطبوعات بسیاری ضروری است.
در ادامه هر یک از اعضا هیات موسس پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر، با تاکید بر قانون گرایی و شفاف سازی، تصمیماتی را بر تسریع در امور و ثبت خانه مطبوعات اتخاد کردند.
یادآوری می شود در پایان جلسه با رای اعضا هیات موسس، احمد خواجه نژاد به عنوان نماینده برای پیگیری ثبت  انتخاب شد.

گفتنی است هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های گلستان صبح شنبه 25 بهمن ماه 1399 با رای فعالان رسانه ای گلستان از میان داوطلبان عضویت در هیات موسس خانه مطبوعات و رسانه های گلستان انتخاب شده بودند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر