c_300_250_16777215_10_images_76629.jpg


گلستان: ترکمن سسی – براساس پیش بینی هواشناسی گلستان، آخر هفته بارانی همراه با ریزش برف در مناطق کوهستانی و کاهش دمای 12 تا 14 درجه ای دمای هوا در انتظار گلستان خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در نشست پیش آگاهی و کمیته بحران هواشناسی گلستان که روز دوشنبه در مرکز پایش و مانیتورینگ هواشناسی برگزار شد ، رئیس گروه پیش بینی استان از آخر هفته بارانی در گلستان خبر داد.
محمد قلی پور رئیس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان ادامه داد: بررسی آخرین نقشه ها و الگوهای پیش یابی حاکی از نفوذ سامانه بارشی سرد و ایجاد ناپایداری از روز پنجشنبه مورخ 30/11/99 به استان می باشد.
وی تصریح کرد: مخاطرات نفوذ این سامانه بصورت کاهش محسوس دما (14درجه سلسیوس)، بارندگی، رعدوبرق، در نواحی کوهستانی وسردسیرریزش برف ، مه غلیظ  و وزش باد نسبتا" شدید ظاهر شده و تا ظهر جمعه مورخ 1/12/99 این شرایط ناپایدار به تناوب ادامه خواهد داشت.

معاون فنی و شبکه هواشناسی گلستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه احتمال آبگرفتگی برخی معابر و اختلال در تردد جاده های کوهستانی وجود دارد لازم است مراتب با صدور هشدار نارنجی به شماره 15- 99/12/27 برای اطلاع رسانی لازم به مدیریت بحران استان و دیگر دستگاههای خدمت رسان و عموم مردم به منظور احتیاط در تردد جاده ای، عدم صعود به کوهستان وانجام تمهیدات لازم اطلاع رسانی شود.
جاوردی تاکید نمود: در ایام یاد شده لازم است کارشناسان پیش بینی و کشیک مدیریت بحران ستاد و شهرستانها به منظور اطلاع رسانی های بهنگام از آمادگی لازم برخوردار باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر