c_300_250_16777215_10_images_76639.jpg

ترکمن سسی : یادداشت مدیر - بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، استان‌های تهران، البرز و اصفهان نامناسب‌ترین و استان‌های یزد، خراسان جنوبی و گلستان مناسب‌ترین وضعیت را از نظر شاخص ⁧امنیت سرمایه‌گذاری نسبت به سایر استان‌ها در بهار سال ۹۹ شناخته شده اند.



جذب سرمایه گذاری از نگاه کارشناسان، نقش بسزایی در تحرک بخشی به اقتصاد و پویایی و توسعه دارد و موجب ارتقای سطح زندگی مردم می‌شود و از همین رو مقوله سرمایه گذاری همواره مورد توجه ویژه مدیران اجرایی و شهروندان بوده است.

استان گلستان به لحاظ داشتن پتانسیل ها و ظرفیت‌های ویژه برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف قابلیت های فراوانی دارد و اکنون که براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس از نظر شاخص مناسب ترین برای امنیت سرمایه گذاری جزو سه استان برتر کشور شناخته شده شرایط  بیش از پیش برای ورود سرمایه گذاران و میزبانی خوب از آنها مهیاست.

سرمایه گذاری های با برنامه و متناسب با نیازهای مردم گلستان می تواند به رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی برای هزاران جوان جویای کار و افزایش درآمد سرانه شهروندان گلستانی کمک شایانی داشته باشد.

اکنون بیش از پیش ضرورت توسعه دانش سرمایه گذاری ، حمایت نهادی و مالی و اعتباری استان ، همت مدیران اجرایی و متولیان امر برای تسهیل هرچه بیشتر شرایط سرمایه گذاری ، تامین امكانات سخت افزاری و نرم افزاری و … احساس می شود.

به نظر می رسد جذب سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و توریسم فرهنگی ، صنعت اسب و کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی از اولویت های سرمایه گذاری برای استان گلستان باشد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر