c_300_250_16777215_10_images_poshteoarde.png

ترکمن سسی:در روزهای گذشته و بعد از اعلام صلاحیت نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روند رویدادها در حوزه های مختلف انتخابیه از سرعت بیشتری برخوردار بوده است .

در این میان سرعت تغییرو تحول در برخی از حوزه ها در حدی است که برخی اوقات صبح که آغاز می گردد مشاهده        می کنیم که نسبت به شب گذشته آن روندی متفاوت آغاز شده است .در این میان یکی از حوزه هایی که در روزهای گذشته شاهد تحولات سریع و در عین حال عجیبی بود حوزه انتخابیه غرب استان بود .

در این حوزه انتخابیه بعد از اعلام صلاحیت ها و عدم توفیق کاندیداهای شاخصی مثل قورلی زاده و شکیبایی در عبور از فیلتر شورای نگهبان غالب فعالان انتظار داشتند که با توجه به سابقه بیشتر جلال ایری جریان اجماع در غرب استان به سمت وی حرکت نماید .این منطقی ترین روند حرکت بود .

اما به یک باره ورق برگشت و شنیده های موثقی از تمایل برخی از گردانندگان اصلی جریان اجماع به سمت رامین نورقلی پور نقل محافل شد .این تحول برای همه عجیب بود .بر این اساس رامین نورقلی پور که تا یک ماه گذشته حتی فعالان شاخص منطقه هم اورا نمی شناختند و هیچ سابقه سیاسی از او در منطقه نبود به سرعت برجسته شد .این تغییر سریع این سوال را ایجاد کرد که پشت پرده این جریان چیست؟و چرا جلال ایری به این همه سابقه و رزومه مثبت و قابل دفاع قربانی بازیهای سیاسی شد ؟

در پاسخ به این پرسش برخی از فعالان نقش یوسف بسنجیده مدیر کل اقتصادی استاندار گلستان را برجسته می دانند.این افراد اعتقاد دارند با توجه به اینکه برادر نورقلی پور باجناق بسنجیده است وی حامی اصلی نورقلی پور بوده است .در این میان شایعاتی هم در زمینه رایزنی بسنجیده با شورای راهبردی اصلاح طلبان گلستان برای معرفی نورقلی پور به عنوان گزینه اصلی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه غرب استان منتشر شده است .

به هر حال باید دید این شایعات تا چه حد صحیح است و جریان اجماع در غرب استان تا چه اندازه تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار خواهد گرفت .

دیدگاه‌ها  

+4 #1 محمد 1394-11-29 16:23
مرگ بر مدیران.... و که ممافع ما مردم را به خاطر منافع جناحی و سیاسی و شخصی قربانی میکنند
نقل قول کردن
+3 #2 ناشناس غريب مقيم تهر 1394-11-30 15:36
با سلام ١/واقعا نورقلي پور براساس كدام قابليت انتخاب شدند٢/از دوستي در همان اوايل كانديداتوري شنيدم كه اقاي دكتر نور قلي پور به اين علت كانديد شده كه بتواند به اجماع كمك كند چون بطور معمول كسي ايشان نمي شناسد ونظراتش را گوش نخواهد كرد!!!؟؟؟؟و حال قرعه اجماع به نام ايشان در امده !جل الخالق
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر