c_300_250_16777215_10_images_entekhab10.jpg

ترکمن سسی: با آغاز فعالیت های رسمی تبلیغاتی در حوزه انتخابیه غرب استان برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده این حوزه ضمن اعلام حمایت از یکی از کاندیداها، به قول یکی از فعالان جریان اجماع را کیش و مات کردند .

جریان شب گذشته شکل گرفت .دیشب در حالی که خیلی از افراد منتظر تصمیم نهایی گردانندگان نشست های اجماع در حوزه انتخابیه غرب استان بودند و در نهایت نشست این نشست در ایستگاه کمش دفه به نتیجه خاصی نرسید ، مهران شکیبایی ،امین کنعانی و دکتر غیادی از( اعضای شاخص تیم انتخاباتی قورلی زاده) با حضور در ستاد انتخاباتی رامین نورقلی پور در کمش دفه حمایت خود را از این کاندید اعلام کردند .
این حمایت زودهنگام در شرایطی صورت گرفت که خیلی از فعالان اعتقاد داشتند این افراد و طیف ها به عنوان بخشی از بدنه سیاسی بهتر بود منطقه منتظر تصمیم نشست نهایی اجماع می ماندند .
برخی از تحلیل گران مسائل انتخاباتی منطقه برای این رفتار دو علت را ذکر می کنند :
1-    این افراد با این کار خواستند جلسه تصمیم گیری جریان اجماع را تحت تاثیر کار خود قرار داده و این جریان را به سمت حمایت از کاندید مد نظر خود سوق دهند .
2-    تحلیل دوم این است که این افراد با این کار در صدد اثبات این قصه بودند که آنها هستند که موج اصلی را در بین مردم منطقه ایجاد می کنند نه جریان اجماع .
در نهایت این اقدام در هر شکل و با هر نیتی که انجام شده بنظر می رسد قدری عجولانه بود و به نوعی به همه تلاشهای ماههای اخیر افرادی که با حضور در شهرها و روستاهای مختلف از ضرورت های اجماع سخن گفتند را بی اثر کرد .خیلی از فعالان سوال می کنند که بعد از این موضع گیری شفاف  این کاندیداها آیا ضرورتی به نشست نهایی اجماع در غرب استان وجود خواهد داشت ؟؟؟

دیدگاه‌ها  

+1 #1 رضا 1394-12-01 11:27
افراد مورد حمایت ازجمله آقای شکیبایی و کنعانی و غیادی آنقدر محبوبیت سیاسی و جایگاه مردمی ندارند که بخواهند نظر اجماع را به نفع خود تغییر دهند و حتی آرای مردم را به سوی خود جلب کنند.
نقل قول کردن
+1 #2 حمید 1394-12-02 01:37
کاندیداهای رد صلاحیت شده با هماهنگی که از شب قبل با گروه اجماع داشتند جهت حمایت از کاندید مدنظر اجماع که مورد قبول هر دو طرف بود در ستاد کاندید حاضر و اعلام حمایت نمودند ولی اعضای اجماع با خلف وعده از اعلام نتیجه اجماع خودداری نمودند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر