c_300_250_16777215_10_images_ramin.jpg

ترکمن سسی: در چند روز گذشته با مشکلات و اختلافاتی که در زمینه تمکین همه فعالان منطقه به نتیجه اعلام شده در اجماع غرب استان ایجاد شد یکی از نگرانی ها این بود که بازهم رای مردم منطقه دو شقه شده و کاندیداهای ترکمن از دسترسی به کرسی های نمایندگی محروم خواهند ماند.

البته این نگرانی هنوز هم وجود دارد و در حالت حداقلی دو طیف قوی در منطقه در حال فعالیت هستند.اما تحولات دو روز گذشته نشان دهنده این است که در حوزه انتخابیه غرب استان کفه ترازو به نفع رامین نورقلی پور سنگین تر شده است .
علت این اعتقاد حمایت افرادی مثل ولی پور ،شکیبایی ،مهندس ایری ،دکتر کنعانی ،بهنام عطامرادی ،آنه محمد گل ،ستار جاور و نهایتا قورلی زاده و جعفری چوگان از نورقلی پور  است .این حمایت ها صحنه  رقابت ها را  متحول کرده است .بعد از این اعلام تحولات خیلی از فعالان اعتقاد دارند رامین نورقلی پور الان توان کسب آراء حداکثری مردم منطقه  را در دور اول پیدا کرده است .
باید بود و دید امشب در آخرین شب تبلیغات و سخنرانی ها چه تحول مهمی در منطقه رخ می دهد .منطقه ما ثابت کرده است که در دقیقه نود تکلیف کاندیداها را مشخص می کند .

دیدگاه‌ها  

0 #1 ایوب 1394-12-05 23:06
ان شاالله به کوری چشم دشمنان یکضرب خواهدرفت
نقل قول کردن
0 #2 کمال 1394-12-06 01:07
در مورد جلسات عجیب برای اجماع حوزه غرب و نتیجه عجیب تر باید به طور مفصل بعد از انتخابات به آن پرداخته شود. در وبلاگ ایلدش به نوعی به ترکمن سسی تهمت زده شده است که نمی خواهد نورقلی پور پیروز شود و این سایت حامی جلال ایری است. جلال ایری قربانی سیاست بازی عده ای شده است.
نقل قول کردن
+3 #3 بیسواد 1394-12-06 02:41
خوشبختانه این بار هم تیر آقایان به خطا رفت . ...
نقل قول کردن
-3 #4 فرزند طرفدار نور قلی 1394-12-08 12:27
آقای نورقلی پور امیدوارم به کوری چشم بدخواهان وارد مجلس بشید من شما را ندیدم نه میشناسم فقط چون شخصی مثل اقای ولی پور حمایتتون کرده حتما لیلقت نمایندگی ترکمن صحرا را دارید.
نقل قول کردن
0 #5 ایری 1395-01-29 20:28
ایشالله در 20اردیبهشت روز شنبه میروی مجلش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر