c_300_250_16777215_10_images_noorgholi1.jpg ترکمن سسی: دیروز مناطق ترکمن نشین حوزه انتخابیه غرب استان شاهد برگزاری دو نشست متفاوت بود .

در نشست اول رامین نورقلی پور کاندیدای راه یافته به دو دوم رقابت های این حوزه میزبان اعضای اصلی ستاد و جمعی از حامیان خود در انتخابات بود .در این نشست صحبت ها حول محور تقدیر از حضور حماسی مردم وفعالان منطقه و قدردانی از زحمات آنها بود .تاکید و تمرکز بر هدایت مناسب امور در مرحله دوم رقابت ها هم در این نشست از اولویت های اصلی بود .

در نشستی متفاوت از این نشست جلال ایری نیز دیروز میزبان جمعی از حامیان خود بود .در این نشست علاوه بر تشکر از زحمات حامیان مباحثی در رابطه با اتفاقات روزهای آخر تبلیغات مطرح شد .محور این مباحث نقد هایی بود که در زمینه شیوه اعلام خروجی نهایی اجماع وجود داشت .

مساله مهم در رابطه با انتخابات اخیر مجلس در حوزه انتخابیه غرب استان این است که همه فعالان باید واقعیت ایجاد شده در این حوزه با بپذیرند .واقعیت این است که موج اصلی ایجاد شده در این منطقه برای رامین نورقلی پور ربطی به نشست های اجماع نداشت .موج اصلی متعلق به کاندیداهای رد صلاحیت شده بود که با تجمیع توان خود با اعلام حمایت از وی زمینه توفیق نورقلی پور در دوره اول رقابت ها را ایجاد کردند .

در این زمینه هم باید واقعیت را گفت و نقش پرنگ تر طیف ولی پوردر این پروسه را مورد اشاره قرار داد .انتظار هم بر این بود که با توجه به شبکه گسترده تر انتخاباتی این طیف، نقش موثرتری در انتخابات منطقه ایفاء کند. بر اساس این شرایط برگزاری مناظره و بحث در رابطه با اجماع و دور خوردن برخی از افراد دراین فرایند دردی از دردها را دوا نمی کند که هیچ ،برای منطقه ما سم مهلک است .

c_300_250_16777215_10_images_jalal5.jpgc_300_250_16777215_10_images_jalal3.jpg

c_300_250_16777215_10_images_jalal3.jpgدر شرایط کنونی هر کدورتی هم که از جریانات ایجاد شده در منطقه بوجود آمده است باید کنترل و مدیریت شود و با طرح مسائل غیر ضرور منطقه رابه سمت دو قطبی شدن هدایت نکنیم .

دیدگاه‌ها  

+2 #1 شهروند 1394-12-11 12:31
واقعا در حق جلال ایری اجحاف شد.... همه فکر می کردیم جلال ایری نامزد واحد است ولی آخرش بدجوری دورش زدند....اگر قرار بر اجماع نبود پس چرا حدود یک سال با احساسات مردم بازی کردند؟؟؟ چرا در جلسات اجماع فقط گزینه هایی چون جلال ایری و دکتر ایری ،فیروزی ، ولی پور ،قورلی زاده مطرح بود؟؟؟ چرا ؟؟؟؟ لطفا بزرگان شهر جواب دهند..... ما این طوری هیچ وقت پیشرفت نمی کنیم چون خودمون خودزنی می کنیم... دل خیلی ها برای جلال ایری سوخت چون باهاش خوب رفتار نشد.
نقل قول کردن
+6 #2 کارمند 1394-12-11 22:24
من طرفدار نورقلی پور یا جلال ایری نیستم . ولی بعنوان یک فرد بیطرف حق جلال ایری بود ... اگر چند ماه قبل از کسی میپرسیدند که بین این دو نفر کدام اصلح تر است مطمینا خیلی ها پاسخ میدادند جلال ایری.... ولی برخی از قدرت طلبها و سیاسیون دنبال قدرت کاری کردند که مردم را فریب دادند
نقل قول کردن
+4 #3 شهروند بندرترکمن 1394-12-12 07:59
جلال ایری مورد بی مهری چند نفر خاص قرار گرفت....
نقل قول کردن
0 #4 یکدل 1394-12-12 11:42
با سلام خدمت همه دوستان در انتخابات همه طیفها بنا به فرموده رهبر مان شرکت فعال داشتند ووحماسه آفریدند وهدف همه انتخاب یک نماینده بومی بود حالا نوبت همه عزیزان است که یکدل وهمرنگ با انتخاب تنها نماینده بومی با کنار گزاشتند اختلاف سلیقه ها به ایشان رای دهیم تا حماسه دیگری برای شادی رهبرمان بیافرینیم
نقل قول کردن
-2 #5 مرادقلیچ قره جه 1394-12-12 15:13
سلام به همه اهالی حوزه انتخابیه بندرگز وترکمن وکردکوی وگمیشان باعنایت به حضور شکوهمند مردم شریف درانتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری ونتایج ان میزان رای مردم بوده ودوره دوم هم ازبین دونفر کسی را انتخاب نمایید که معلومات کافی برای اظهار نظرودفاع ازحق مردم ودرکل مصالح عموم کشوررا داشته باشد واماده پاسخگویی به تماسهای تلفنی ونامه ای وبرنام ریزی دقیق با مشورت نخبگان وکارشناسان اقتصادی-اجتماعی-سیاسی-امنیتی-انرژی وصنعت ومعدن-بخصوص برنامه وبودجه واگاهی کامل ازمشکلات جغرافیایی منطقه حوزه انتخابیه ودرکل باصداقت و مردم دار باشد.
نقل قول کردن
-4 #6 ترکمن صحرا 1394-12-12 17:21
علتش خیلی واضحه!! آخه هرچی باشه مهندس جلال ایری چندین سال تو هیئت مدیره سازمان بزرگی بنام نظام مهندسی بوده و حتی چند ماه رئیسش پس چم و خم کارو میدونه و آدمای دورو برش رو خوب میشناسه و به امثال .... که فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستن باج نداد.پس این آقای ... رفت دنبال یه آدم تازه کار و ساده که در ازای .... از این فرد حمایت کنه.ولی تعجب من بیشتر از مردمی هست که دنباله روی این فرد هستن واقعا برام جای سواله؟؟
نقل قول کردن
0 #7 صفایی 1394-12-13 23:34
باسلام ای مردم ترکمن صحرای غرب گلستان هیچ کس نمی تواند ما مردم را گول بزند همه یک دل ویک صدا باشیم تا ریشه فقر وبیکاری ازبین برود آقایان صاحب نظر سیاسی ترکمن وظیفه دارند با مردم یکسوباشند ما انتخابمان را کردیم و هر ترکمنی که این انتخاب مردم را زیر پا بگذارد وحاشیه بسازد مردم ترکمن اورانخواهدبخشید
نقل قول کردن
+1 #8 شهروند بندرترکمن 1397-06-26 00:49
سلام.آخ آخ صفاجان تو در سال 94نوشتی دیگه این نظرت رو! حالا اگه ازت بپرسن که از عملکرد نماینده محبوبمان راضی هستید چه نظری دارید؟! انتظارتون از نماینده چی هست؟ واقعا برام جای سواله. فک کنم این صفا جون ما در اون زمان احساساتی شدن و احساساتی یه چیزایی نوشتن دیگه.
نقل قول کردن
0 #9 کمال از بندر 1397-09-03 20:03
سلام و خسته نباشید میگوییم به نماینده زحمتکش بندرترکمن. مردمان شهرت را پذیرا باش, از زبان جوانانی که به خاطر نداشتن برق و آبو گاز(به خاطر محدوده شهر نبودن) که مشکل اکثر مردمان شهرت است در سرمای زمستان جز آغوش گرمش , پناهگاهی برای فرزندانش ندارد. آیا مسئولین اداره برق و آب وگاز بندرترکمن میدانند چرا فرزندان ترکمنت پناه بردندد به حاشیه شهر؟!آیا آنها نمیدانند هیچکس دوست ندارد خودش را در یک اتاق که کل سرپناهش است محبوس کند, جوانانی که در این اوضاع بحران بیکاری و بی پولی کل سرمایه زندگی اش را گوشه ای از شهر زمین خریده و با پول اندک طلا و جواهرات و جهیزیه که یادگار ازدواجش بوده چهاردیواری برای خود و خانواده اش بنا نهاده.
نقل قول کردن
0 #10 کمال از بندر 1397-09-03 20:04
آیا مسئولین محترم برق و آب و گاز شهر بندرترکمن نمیدانند که به چنین خانه ای پروانه داده نمیشود؟! آیا شهردار محترم شهرت بندرترکمن نمیتواند شرایطی, تبصره ای , ماده ای , امتیازه برای اقشار کم درآمد و جوانان کم درآمد جامعه فراهم کند که کودکان شهرش زمستانها که به مدرسه میروند همکلاسیهایشان آنان را به سخره نگیرند از بوی نفتی که ما بزرگترها, کودکیمان را با آن گذراندیم؟! آیا توزیع عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی در مملکت اسلامی همین است؟! و یا کوتاهی از سمت دوستان و مسئولان بزرگوار منطقه است.
نقل قول کردن
0 #11 کمال از بندر 1397-09-03 20:11
پس گجا هستند کسانیکه میگفتن در سه راه چپاقلی اومدن و گفتن دلسوز ما فقیر فقرا هستند. ومیگفتن نورقلی اصلحه وتا آخرین نفس درکنار نورقلی هستیم تا از حق و حقوق شما مردم شمال بندر دفاع میکنیم پس کجاهستین! تنها کسی که از مشکلات ما و مشکلات شمال شهر دفاع میکنه یک جوان کارگر از جنس خودمون هست نه کارمنده ونه لیدرمنطقه ولی روحیه بالایی داره وبا انگیزه هست. خیلی از مشکلات شمال شهر رو از مسولین مطالبه کرد و به نتیجه رسند. واقعا دمش گرم. اسمش ستارکم هست واقعا بدون هیچ منتی وبدون هیچ حقوقی مطالبه میکنه. یاد بگیرید ای کسانی که فقط دم انتخابات میایین و میگین دلسوز هستین. مران شکیبایی قورلیزاده چوگان وانه گل و خیلی های دیگه چرا ایشون رو تنها گذاشتین مگه قول ندادین که از مشکلات ما مردم دفاع کنی
نقل قول کردن
0 #12 کمال از بندر 1397-09-03 20:15
چندین ساله که ما در شرایط سخت(نزدیکه 14سال) زندگی میکنیم ولی هیچ مسئولی به ما قشر آسیب پذیر توجه نکردند ولی از وقتی ستارکم مشکلات شمال شهر را از جان ودل پیگیری میکردند هر ماه از قبل بهتر شده. قبل تی به کوچه های محله مان نیز رسیدگی نکردندوبچه های ما در ایام مدرسه باچکمه وگلی به مدرسه میرفتن ولی الان الحمدالله با پیگیری های ستارکم کوچه های ما زیرسازی شد و گراویل ریختند تشکر از اعضای شورا و ستارکم
نقل قول کردن
0 #13 کمال از بندر 1397-09-03 20:22
ولی یه مشکل داریم که اون هم برق و آب وگاز نداریم که قرار بو شورای چهارم جزو بافت شهری کنند که نکردند وسایر قسمتهای بندر مثلا یولاف و اطراف پیام نور وجاهای دیگه رو که کسی زندگی نمیکنه رو بافت شهری کردند.موقع رای گیری ما رو آدم حساب می آرن ولی بعدا اصلا توجه نمیکنن واز پاسخ دادن فرار و هیچ کاری انجام ندادن ولی شورای این دوره الحمالله با پیگیریهای ستارکم خوبه.ستارکم گفت که 10 میلیارتومن بودجه به استاناری اومده که 5میلیاردتومن آن برای حاشیه نشینی هزینه میشه. از اعضای شورا این دوره و نماینه مجلس رامین نورقلی پورخواهشمنیم که عاجزانه درخواس میکنیم که مشکل ما روحل کنید هوا سرده بچه هایمون مثل ما نمیتونن سرا رو تحمل کنن.آخه تاکی صبرکنیم 12سال صبرکریم. سه سال از نماینگی شما هم میگذره وسه سال هم صبر کردیم.صدیق جان تایمازجان فریدون جان عبدالله جان وهمه اعضای شورا خواهش میکنیم خواهش التماس
کمال ساکن محله محل شنابندرترکمن ساحل35
از ستارکم هم تشکر میکنیم ان شاالله خداون برای ایشون سلامتی بده و همیشه موفق باشه تو کارهایش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر