c_300_250_16777215_10_images_jabbar.jpg

تركمن سسي: بالاخره پس از كش و قوسهاي ايجاد شده در هفته هاي گذشته جبارحاجي ايري فعال سياسي شاخص غرب استان در نشست شوراي راهبردي اصلاح طلبان گلستان حمايت رسمي و شفاف خود را از رامين نورقلي پور اعلام كرد .

در اين نشست ايري با اشاره به اين نكته كه نقدهاي مطرح شده از طرف وي و برخي از فعالان منطقه درباره مكانيسم هاي اعلام خروجي اجماع در حوزه به مفهوم بغض و مخالفت با رامين نورقلي پور نبوده است ،تاكيد كرد در اين برهه براي ايجاد همدلي و همسويي در منطقه وظيفه همه فعالان بايد از طرح مباحث اختلافي پرهيز كرده و كانديد مد نظرمان را به عنوان نماينده همه اقشار و افكار عمومي منطقه معرفي نماييم.

 

 

دیدگاه‌ها  

+5 #1 خلیل 1394-12-20 19:42
ضمن تشکر از اعلام حمایت ایشان از نور قلی پور در مرحله دوم .با توجه به اینکه ایشان از اعضای اصلی شورای راهبردی اصلاحات در استان هستند.علی رغم حمایت شورای راهبردی اصلاحاتاز نورقلی پور در مرحله اول واعلام نام دکتر درلیست اصلاح طلبان چرا از مهندس جلال ایری حمایت کرد.مگر اصول ومشی شورای راهبردی اصلاحات این نیست که همه ی اعضا از لیست اعلامی حمایت کنند.
نقل قول کردن
-9 #2 كمال 1394-12-22 10:36
سلام هي ميگيد اصلاحات اصلاحات ؛ مگه اين اصلاح طلبان چه گلي به سر تركمنا زدن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر