c_300_250_16777215_10_images_shora.jpg

ترکمن سسی ،طاهرجانی:فعالیت های غیر رسمی  پنجمین دوره  انتخابات شورای شهر در بندر ترکمن با انجام نشست های از سوی برخی فعالان انتخاباتی و کاندیداهای دور گذشته استارت غیر رسمی خورده است.

منافع خبری تایید می کنند حکیم بهنامی کاندیدای دوره ی گذشته شورای شهر بندرترکمن تاکنون چند نشست با فعالان برگزار کرده و این مساله باعث آن شده است تا تنی چند از دیگر داوطلبین نیز آمادگی خود را برای انتخابات آینده اعلام نمایند.

شنیده می شود در جریان برگزاری جشن های هفته بزرگداشت مختومقلی شاعر شهیر ترکمن تعدادی از فعالان ضمن اعلام آمادگی خود را در جهت ورود به انتخابات شورای شهر با مردم بومی در گمیشان و بندرترکمن به رایزنی پرداخته اند.

ساکنین محلی تعداد کاندیداهای بندرترکمن را بالغ بر 100 نفر پیش بینی می کنند که این تعداد تعجب عمومی را به همراه داشته است.نظریه پردازان می گویند امکان بسیاری وجود دارد تا ورود فعالان به عرصه انتخابات عمدتا درغالب تشکیل  تیم های ائتلافی برنامه ریزی شده و به شیوه گروهی دنبال شود.فعلا زود است تا بتوان از مشخصات داوطلبین مورد ذکرنامی به میان کشید اما مسلما اسامی تا چند هفته آینده  به تایید آگاهان امر خواهد رسید.

معدودی از فعالان شروع فعالیت خود را بر روی عملکرد شورای شهر فعلی قرار داده و طریقه انتقاد را درپیش گرفته اند.رجب پور عضو شورای شهر بندرترکمن در مورد انتشار عملکرد شورای آن شهر به  آینده اشاره کرده و گفت:بزودی عملکرد جامعی از شورای شهربندرترکمن طی انتشار رسمی به مردم محترم ارائه خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

-2 #1 نادر 1395-03-16 21:54
بابا چه خبره چقدر این بندری ها هاوچی هستند .هنوز خیلی وقت مانده به انتخابات شورا.
نقل قول کردن
+5 #2 آرخی 1395-03-17 00:41
انتخابات شورای شهر بندرترکمن فوق العاده داغ خواهد بود..... به نظرم هر کسی که می تونه به تغییرات شهر و توسعه عمرانی آن کمک کنه باید وارد کارزار انتخابات شود و خود را محک بزند..... تغییر چشمگیر ترکیب شورای شهر فعلی دور از دسترس نیست..... تجربه دوره چهارم بد بود و غیر قابل قبول !
نقل قول کردن
+7 #3 مبین 1395-03-17 16:51
با سلام / آرزوی موفقیت میکنم برای همه عزیزان و زحمتکشان بندرترکمن بخصوص برای جوانان عزیز که آمادګی کاندید شدن دارند
نقل قول کردن
-1 #4 بندری 1395-03-20 10:33
واقعا که خجالت آوره!!!نمیدونم تو این شوراها چی میدن اینقدر سرودست میشکنن!!بابا 8 سال هر چی این شهر بدبختی و محرومیت کشیده از دست همین شوراها و نماینده مجلسه.5 تا آدم نمیتونن باهم کنار بیان اونوقت شهر میخواد پیشرفت کنه!؟زهی خیال باطل.هرچی دلقک و بیسواد و شومن و بچه مچه تو شورا جمع شدن که فقط میخوان جیبشونو پر کنن.همون بهتر که شهردار رو استانداری انتخاب کنه نه شوراها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر