c_300_250_16777215_10_images_63659.jpg

ترکمن سسی-پس از انتخابات شوراهای شهر استان گلستان مسئله انتخاب شهرداران در شهرهای این استان یکی از مباحث اصلی جلسات و شخصیت های سیاسی و انتخاباتی است.

شهر کلاله در شرق گلستان،از شهرهایی است که گزینه های تصدی شهرداری این شهر در حال رایزنی با اعضای شورای شهر پنجم و فعالان سیاسی و انتخاباتی هستند.

 

در حال حاضر بر اساس شنیده ها،افراد زیر از گزینه های اصلی تصدی شهرداری کلاله محسوب می شوند.

 

کریم محمدی

وی رئیس سازمان نظام مهندسی کلاله است که در انتخابات شورای شهر گنبدکاووس نیز کاندید شده بود و انصراف داد،به همین علت نیز برخی از فعالان کلاله ای به دلیل اینکه وی گنبدی است با انتخاب وی به عنوان شهردار کلاله مخالفت می کنند،از سویی شغل و سابقه وی که مرتبط با شهرسازی است از نکات قوت محمدی به شمار می رود.

بر اساس شنیده ها وی از نیروهای نزدیک به شهرام غراوی نماینده فعلی مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی است.

 

نورالله مرادی

وی فرهنگی بازنشسته است که سابقه معاونت در فرمانداری این شهر را در رزومه خود دارد و از نیروهای نزدیک به عبدالکریم رجبی نماینده سابق مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی به شمار می رود.

 

شاه محمد شیری

وی اکنون در دهه شصت زندگی خویش به سر می برد و به همین علت برخی از فعالات سیاسی و انتخاباتی با تصدی شهرداری کلاله توسط وی مخالف هستند چراکه اعتقاد دارند باید جوانان نخبه و آینده دار میدان داری کنند.

در طیف دیگر شیری شهرداری بندرترکمن را در کارنامه خود دارد که مخالفان وی انتقاداتی به کارنامه وی در شهرداری بندر ترکمن وارد می سازند.

به نظر اکثر فعالان کلاله ای وی قصد تصدی شهرداری کلاله را ندارد و نام وی توسط اطرافیانش بر سر زبانها افتاده است،چرا که چندین بار و با قاطعیت در جلسات انتخاباتی شورای شهر پنجم اعلام کرده بود به دنبال صندلی شهرداری کلاله نیست و قصد ندارد شهردار این شهر شود.

 

نورمحمد محمدی

وی از فرهنگیان شناخته شده شرق گلستان به شمار می رود که سابقه معاونت مالی آموزش و پرورش کلاله را در کارنامه خود دارد.

محمدی مدیر تشکیلات گروه انتخاباتی اقبال نیز محسوب می شود که این گروه در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی به محض تایید صلاحیت شهرام غراوی از وی حمایت کرد،به اعتقاد برخی از فعالان کلاله ای نقش محمدی در این حمایت پررنگ بنظر می رسد و این خدمت وی به غراوی باعث می شود تا نماینده مجلس فعلی از وی حمایت کند.

 

مراد قربانی

نویسنده و فعال سیاسی کلاله که در گروه های انتخاباتی فعالیت مستمری از خود نشان می دهد و رابطه خوبی نیز با برخی از چهره های سیاسی و انتخاباتی این شهر دارد.

بر اساس شنیده ها مرادی توانسته است با برخی از اعضای شورای شهر آینده کلاله وارد بحث و گفتگو شود،از سویی بنظر می رسد عدم سابقه کار اجرایی قربانی مشکلاتی برای وی به وجود بیاورد.

 

عبدالرحمن خوجه

حقوقدان فعال کلاله ای که در عرصه سیاست و انتخابات این شهر نقش موثری ایفا می کند،شاید بزرگترین حرکت وی در انتخابات شورای شهر پنجم کلاله رایزنی در جهت وحدت کاندیداها بود.

خوجه سابقه کاندیداتوری در دوره چهارم شورای شهر تهران را دارد و به علت موقعیت کاری خود در تهران روابط خوبی با برخی از چهره های کشوری در تهران دارد.

خوجه در کنار رشته و شغل خویش که ارتباط نزدیکی در اجرای قانون شهرداری و قراردادهای حقوقی شهرداری با ارگان ها و نهادهای مختلف دارد،بنظر می رسد از شناخت خوبی نسبت به مسائل شهری حاکم بر کلاله برخوردار است.

بر اساس شنیده ها وی روابط خوبی با برخی از لیدرهای سیاسی و انتخاباتی شاخص کلاله دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

-4 #1 محمدخاص خیرآبادی 1396-03-17 01:44
باسلام.به نظربنده آقای عبدالرحمن خوجه باتوجه به حقوق دان بودنشان ورابطه سیاسیشان بامقامت بهترین گزینه میباشند .ان شاا..هرروزموفق وموید باشن
نقل قول کردن
+4 #2 مسعود 1396-03-19 13:09
با سلام.
لطفا منبع خبر فوق و نگارنده اخبار فوق را قید نمایید.
با تشکر
ترکمن سسی - مطلب توسط سردبیر گردآوری شده است.
نقل قول کردن
0 #3 باسلام 1396-03-20 08:11
شهرداری شخصی اجرایی وپای کاروغیر سیاسی میخواهد.خوجه نه تحصیلاتش رادارد نه تجربه اش را.کجای دنیا تاحالا دیده اید وکیل دادگستری شهردار شده باشد.خوجه هوشیار باش پوست هندوانه زیر پایت نندازند!!!هیچ ارتباطی به این ندارد شخص کاندید شورای شهر بوده یابا برخی مقامات سلام وعلیک داردوبه قوانین شهرداری اشناباشد وبیاید شهردار بشود
نقل قول کردن
+1 #4 ییگیت 1396-03-26 12:59
با سلام
انتخاب شهردار یکی از گزینه های شوراهای محترم منتخب هر شهری می باشد-بنظر بنده این گزینه باید بدور از جناح بازی صورت بگیرد - اگر شوراها به فکر شهر باشند این کار را انجام می دهند-شهرداری انتخاب میکنند که پا بکار باشد بتواند بودجه کافی از دولت بگیرد- به مسایل شهر اشنا باشد - هر فرد لایقی را در شهرداری در سمت خو بنشاند-در کل به شهر اجحاف داشته باشد-بدور از باند وباند بازی انخاب شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر