c_300_250_16777215_10_images_63659.jpg

ترکمن سسی- به دنبال انتشار مطلبی تحت عنوان " آخرین خبر از گزینه های شهرداری کلاله/ورق به نفع چه کسی خواهد چرخید؟"  در چند روز اخیر در این پایگاه خبری ، یکی فعالان سیاسی اجتماعی کلاله ای یادداشتی را مرتبط با یکی از گزینه های مطرح شده ، ارسال نموده است.

ضمنا یاد آوری می نماید هدف پایگاه خبری ترکمن سسی  گسترش اطلاع رسانی است و  انتشار این یادداشت به معنای تائید محتوای آن نیست.
یادداشت این فعال کلاله که درخصوص خلاصه ای از سوابق ،عملکرد ، فعالیت ها و چگونگی طرح نام شاه محمد شیری به عنوان یکی از گزینه ای تصدی شهرداری کلاله است،به این شرح می باشد:

متن یادداشت :
در خصوص موضوعی با عنوان شهردار جدید کلاله چه کسی میتواند باشد؟ جهت معرفی سوابق و شخصیت آقای شاه محمد شیری جا دارد مواردی را به صورت مختصر جهت آگاهی اذهان عمومی به شرح زیر اعلام داریم:
وی در دهه پنجاه زندگی خویش به سر می برد ( متولد 1342) و از نیروهای ارزشی، ایثارگر و جانباز دوران دفاع مقدس میباشند و در سوابق اجرایی خویش میتوان به فعالیت کارشناسی جهاد کشاورزی در مناطق مختلف و محروم استان اشاره نمود.
وی همچنین در یکی از ادوار گذشته با نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اخذ اعتماد حدود نیمی از مردم شریف حوزه انتخابیه  (حوزه مینودشت ،کلاله و مراوه تپه) با اندک آراء حدود 500 رائ موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی نگردیده اند که آن هم دلایل و حکمتی داشته است.
 وی سپس بنا به پیشنهاد جناب آقای دکتر احمدی استاندار وقت گلستان و معاون فعلی وزیر کشور به عنوان بخشدار مرکزی بندرترکمن منصوب شدند و به مدت 2 سال با آن عنوان خدمت صادقانه نموده اند و پس از انتخابات شورای اسلامی شهر با توجه به سوابق ارزشمند و کسب اعتماد منتخبین بنا به درخواست آنان علیرغم غیر بومی بودن و وجود سایر نیروهای توانمند ایشان را به عنوان شهردار منصوب نموده اند که تا کنون افتخار با سابقه ترین شهردار آن شهر را از بدو انقلاب تا کنون به خود اختصاص داده است.
اگر بنا به ارائه ی کارنامه و عملکرد آن دوره باشد میتوان به تعریض راه بند راه آهن از بدو تاسیس شهر بندر و اصلاح مسیر جاده اسکله و ایجاد بازارچه سنتی که خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم که بیش از یک هزار اشتغال ایجاد نموده که این امر موجب مطرح شدن آن شهر به عنوان یکی از قطب های سیاحتی استان گردیده و چندین سال متمادی پس از احداث بازارچه مقام اول و یا دوم گردشگری استان را به خود اختصاص داده است و همچنین میتوان به تملک بخشی از عرصه های راه آهن و شیلات به نفع شهرداری اشاره نمود و سایر دیگر خدمات از حوصله ی موضوع خارج میباشد.
 در ضمن لازم به ذکر است که شهرداری بندر دو درجه بالاتر از کلاله بوده است و درحال حاضر نیز با توجه به شورای هفت نفره این اختلاف وجود دارد و لذا با توجه به موارد مشروحه آن عزیز مخالف به دور از انصاف و اطلاع کافی از عملکرد در این ماه مبارک کارنامه ی وی را ناکار آمد ذکر میکند.
سپس به فعالیت در بخش خصوصی با مدیریت عاملی در اولین و تنها کارخانه ید کشور و همچنین در پی آن نسبت به راه اندازی اولین واحد تولید مشتقات ید با ایجاد شرکت دانش بنیان نسبت به اشتغال و نوآوری فعالیت نموده اند که بابت این موضوع نیز چندین بار از سوی مقامات استانی و کشوری مورد تقدیر قرار گرفته است و حتی در روستای خویش(اجن یلی) با ایجاد واحد تولیدی بیشترین سهم اشتغال در آن جا را به خود اختصاص داده است.
لذا با اینهمه سوابق مدیریتی و توانمندی که دارد در فعالیت های اجتماعی و سیاسی خویش در کنار دیگر عزیزان دلسوز و معتمدین و جوانان شایسته منطقه با ایجاد انگیزه در حهت تحقق وظایف ملی و توصیه های مقام معظم رهبری در مشارکت همگانی انتخابات و وصول نتایج انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر نقش ویژه ای داشته اند.
و حال علیرغم شایستگی و تجارب ارزنده خویش و پیشنهادات معتمدین و مسئولین و تعدادی از منتخبین به جهت مشغله کاری شخصی خویش و جلوگیری از سوء تفاهم افکار عمومی با توجه به نقش وی در ائتلاف و از همه مهمتر اینکه جهت ایجاد فرصت و فضای رشد و رزومه جهت جوانان شایسته و لایق منطقه از قبول مسئولیت شهرداری امتناع میورزند کما اینکه این تفکر وی را از زبان مخالفین اعلام داشتند که جای بسی تعجب است!!! و حال نیز به لحاظ صداقت و تجربه در انتخاب شهردار شایسته شهرمان دوستان از رهنمودها و نظر ارشادی ایشان نیز بی بهره نخواهند ماند.
و در پایان جا دارد قدر داشته هایمان را ارج نهیم که نخبگان و فرهیختگان و روحانیت معزز و ریش سفیدانمان سرمایه بی ادعای انسانی ما هستند که نادانسته اعتبار آنان را کمرنگ ننماییم که همیشه و همه حال نیازمند آنهاییم و از مشورت با آنان ضرری نخواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر