c_300_250_16777215_10_images_64240.jpg
تركمن سسي –برخي فعالان سياسي حامي دكتر روحاني در گلستان از احتمال انتصاب فردي از قوم تركمن در سمت معاون استاندار گلستان در دولت آتي دكتر روحاني خبر مي دهند.

به گزارش خبرنگار ما از گرگان در پي مشاركت فعال و حضور حداكثري تركمن ها در انتخابات اخير و راي بالاي آنها به دكتر روحاني ، شنيده مي شود با تشكيل دولت آتي دكتر روحاني احتمال براي استفاده از شايستگان و نخبگان قوم تركمن در سمت يكي از معاونين استاندار گلستان قوت گرفته است به ويژه كه گفته مي شود اراده اين كار در مركز نيز وجود دارد.
در اين راستا و بر اساس شنيده هاي خبرنگار ما با هماهنگي مقامات مركز و رابطان آنها در استان رايزني هايي در اين زمينه در حال پيگيري است و سه گزينه از شخصيت هاي مطرح قوم تركمن از مناطق شرق ، گنبدكاووس و غرب استان در هفته هاي آتي به مركز معرفي خواهد شد تا پس از بررسي ها و ارزيابي ها شرايط استفاده از ظرفيت مدير بومي و تركمن در اين سمت مهيا گردد.
گفته مي شود در ميان سه گزينه ، اسامي افرادي از ميان كانديدهاي ادوار و نمايندگان پيشين و مديران سابق مطرح است.

دیدگاه‌ها  

+11 #1 آخمت 1396-04-19 07:47
چرا سقف خواسته های تورکمنها که بالاترین رای را به دکتر روحانی داده اند اینقدر پایین است،یک معاون استاندر آنهم احتمالا!!آیا این منصفانه است؟؟آیا تورکمنها آنهمه برای رای آوری روحانی تلاش کردند که یک معاون استاندار گلستان تورکمن باشد!! انگار تورکمنها خودشان را خیلی دست کم گرفته اند،امیدوارم شرایط زندگی باشرافت در دوره دولت دوم روحانی بهتر و بهتر شود،امیدوارم لایحه حقوق شهروندی به قانون لازم الاجرا تبدیل شود ، امیدوارم آزادیهای بیان و مذهبی در کشور عزیزمان به رسمیت شناخته شود،امیدوارم امنیت تداوم داشته باشد و فقر کمتر و رفاه بیشتر شود.
نقل قول کردن
+5 #2 ایلیار 1396-04-19 21:28
معاون استاندار؟؟؟
چرا خود استاندار نه؟؟
چرا یک وزیر یا یک مقام بالاتر نه؟؟؟
نقل قول کردن
+3 #3 سلیمان 1396-04-24 12:26
معاون استاندار؟!!!
قبلا دردولت خاتمی معاون استاتدار داشتیم آقای قلی زاده . یعنی با این همه رای به آقای روحانی دلمان به معاون استاندار خوش باشد .
نقل قول کردن
+1 #4 عبدالله 1396-11-13 20:50
با سلام، اینکه هر قومیتی در کشور که در مناطق مختلف کشور به صورت متحد و مسالمت آمیز و با احترام متقابل در کنار هم زندگی میکنند و از حقوق و امتیازات شهروندی خودشان در قانون اساسی کشور برخوردار می باشند جای بسی خوشحالی و خشنودی است بنابراین توقع انتخاب یا انتصاب مسئولین شهرستان یا استان ، صرفا از قوم و تیره و طایفه خود به نوعی تنگ نظری و دیدگاه محدود می باشد معیار های انتصاب یا انتخاب مسئولین شهرستان یا استان در مسئولیت های متعدد بایستی تعهد، تخصص ، شایسته سالاری ، مسئولیت پذیری ، خدمت صادقانه و مخلصانه و بدون تبعیض بین مردم یک منطقه بدون در نظر گرفتن معیار ها و خصوصیات قومی و ....
باشد اگر چنانچه نگرش و خط مشی مردم ایران به این سطح و مرتبه برسد در آن صورت پیشرفت و توسعه کشور شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت و اتحاد و انسجام و پیوستگی نمود عینی تر و واقعی تر خواهد گردید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر