c_300_250_16777215_10_images_64240.jpg

تركمن سسي- با آمدن دكتر سيدمناف هاشمي در استانداري گلستان شاهد تغيير برخي مديران بوديم و درحال حاضر قطار تغییرات مدیریتی غرب و شرق استان را طی نموده و در حال گذار به سوی مرکز استان و شهرهای گرگان و آق قلا می باشد.

از اینرو زمزمه هايي نیز مبنی بر تغییر فرمانداران اين دو شهر در محافل غیر رسمی بگوش می رسد. در عين حال با توجه به پراکندگی اخبار و شنيده ها فعلا هیچ چیز قابل پیش بینی و استناد نبوده ؛ علی ایحال برخی شنيده ها در خصوص شهرستان آق قلا را مرور می کنیم :
شنيده ها از تغيير احتمالي بالاترين مقام اجرايي شهرستان در آينده نزديك خبر مي دهند و حتي در اين زمينه نام چند گزینه نيز سرزبان هاست. بابا آل هوز كه در حال حاضر ریاست امور مالیاتی شهرستان را عهده دار می باشد و سوابقی همچون عضویت شورای شهر آق قلا،شهردار آق قلا و ریاست اداره دارایی بندرترکمن را در کارنامه دارد.این انتخاب با توجه به اشراف نامبرده به امور شهرستان و بومی بودن وی، دور از ذهن نیست. عبدالرشید قرنجیک، با توجه به تجارب ارزشمند وي در سمت شهردار آق قلا محتمل بنظر می رسد .گزینه احتمالی دیگر رحمت ا...اونق است که درحال حاضر معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش آق قلاست.

برخی از شنیده ها نیز حاکی از احتمال تعیین برخی از نیروهای غیر بومی برای فرمانداری را دارد که در این زمینه اسامی متعددی هم مطرح شده است، همچنین رایزنی و تلاش معاونت فعلی و بخشدار نیز برای دستیابی به این جایگاه بگوش می رسد.
.
از سوي ديگر در پي سفر اخير معصومه ابتكار معاون امورزنان رئيس جمهور و حضور وي در آق قلا و ديدار با بانوان فرهيخته تركمن و مباحث مطرح شده در زمينه ي نگاه مثبت دولتمردان براي تصدي 30 درصد مناصب دولتي توسط زنان توانمند ، اميدهاي بانوان فعال تركمن نيز براي طرح گزينه ي بانوي تركمن براي تصدي آتي مقام ارشد اجرايي در اين شهرستان بيشتر شده است و شنيده ها از برخي رايزني ها در اين زمينه نمود جدي اين قضيه را نشان مي دهد.

شایان ذکر است کثرت مكاتبات و دیدارهای متعدد با مسئولین ارشد استان در سطوح گوناگون ، انتشار یادداشت و تحلیل های فراوان توسط برخی از افراد (بزعم خود سیاسی) در فضاي مجازي ، نشان از بروز و تقویت انواعی از سهم خواهی ها توسط افراد و جریاناتی محدود و خاص دارد که عرصه تصمیم گیری و انتخاب را بر متولیان امر ، دشوار خواهد نمود .



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر