c_300_250_16777215_10_images_76718.jpg



یادداشت طنز: وحید حاج سعیدی - درست است که گفته اند: هیچ وقت بدون خداحافظی کسی را ترک نکن؛ نمی دانی چه سخت است پیر شدن در کوچه های انتظار! ولی خدا وکیلی با این اوضاع مملکت داری و اظهار نظرات شاذ مسئولان که بار معنایی برخی جملات و استنتاجات شان، صد ها برابر از طنز نوشته های آبکی ما ، فاخر تر و غنی تر است،...

جا دارد یک روز من هم بدون خداحافظی حتی بدون برداشتن قرص آتورواستاتین 10 و آ اس آ 80، دمپایی، مدارک سجّلی و برگه سهام کارخانه ساخته نشده پتروشیمی گلستان، اون ساک قرمزه را بردارم و بروم و دیگر پشت سرم را هم نگاه نکنم! والا به خدا ....

شما ملاحظه بفرمایید در دنیای لبنیات چه خبر است!   انواع محصولات لبنی طی امسال ۵۴۵ مرتبه تغییر قیمت را تجربه کرده‌اند و هر کدام از مسئولان دلایلی برای این افزایش قیمت‌ها عنوان می‌کنند! (به نقل از اقتصاد 24) یعنی تقریباً هر روز دوبار تغییر قیمت داشتیم! من ماندم با این اوضاع این دوستان چرا و چطور  برای این افزایش قیمت ها دلیل مطرح می کنند؟! باور بفرمائید شما اگر گاو و گوسفند ها را صبح به صبح برای چرا، با یک اتوبوس تورینگ 4 میلیارد تومانی به مراتع و کوهپایه های خوش آب و هوای دوردست ببرید، به جای نی زدن برایشان کنسرت برگزار کنید و غروب هم برای استراحت و نشخوار به جای طویله، آنها در هتل آپارتمان سه طبقه  اسکان دهید، این قدر افزایش قیمت در شیر و محصولات لبنی حاصل نمی شود!

حالا لبنیات به کنار ، شما بورس را نگاه کنید.  

معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به تخلفات بورسی در فضای مجازی مانند کانال ۱۰ هزار نفری پسر ۱۲ ساله و شاطر نانوا و عدم مجوز سیگنال فروشی از برنامه استانداردسازی فعالیت ها خبر داد و گفت: مردم در سامانه شکایت seo.ir سایت رسمی سازمان بورس می‌توانند شکایات را ثبت کنند. سال جاری ۱۰ هزار شکایت به سازمان رسیده که این شکایات در بین بورس و شرکت‌های مربوط تقسیم شده و افراد از نتایج شکایات مطلع شدند و سازمان بعد از یک ماه به شکایات پاسخ می دهد و اگر گزارش جرم باشد، ممکن است فرد مطلع از نتیجه شکایت نشود ولی به پرونده رسیدگی شده است.

یعنی اول سال تنور را داغ کردند و مردم را به شرکت در بورس تشویق کردند و آخر سال که سرمایه مردم دود شده، از آنها خواسته اند از شاطر نانوایی که کانال تلگرامی آموزشی دارد، شکایت کنند!

کنکور هم که قربانش بروم برای خودش یک ژانر جداگانه طنز دارد و این هفته مافیای کنکور در یک اقدام سوفسطایی و منحصر به فرد، دوستان را مجبور کرد یک بار دیگر کرکره ثبت نام کنکور را بالا بکشند و برای سومین بار ثبت نام کنکور را کلید بزنند!

با این مدل مدیریت آدم به مهران مدیری حق می دهد که با فروش عطر در حال تلفیق چشم و بینی است و میان دو هنر تعامل برقرار کرده است!  «جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می‌شوند. فیلم و عطر لحظه را ضبط می‌کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می‌کنند.»

چرا که دوستان هم در حال تلفیق طنز و مدیریت هستند که هر لحظه با دیدن قیمت یک محصول یا اظهار نظر یک مسئول ، خاطرات زنده می شوند و اینکه تا چند سال قبل با 100 هزار تومان می شد یک گله گوسفند خرید ولی الان با صد هزار تومان یک کیلو گوشت هم به شما نمی دهند! بماند به یادگار...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر