c_300_250_16777215_10_images_76794.jpg

گنبدکاووس : ترکمن سسی -محمد چوانی فعال سیاسی اجتماعی گنبدی در تازه ترین نوشتار خود در گروه تلگرامی "ترکمن ایلیم" در تحلیلی به بررسی مطالبات مردمی از دوره پنجم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس پرداخته است.

چوپانی نوشته است:

مطالبات تعریف شده برای شورای پنجم شهر گنبد ، دهها موضوع را شامل میشد و کاندیداهای محترم ، در ارائه طرحها و برنامه ها ، به آنها بطور مبسوط پرداختند، فاصله بین آنچه تا امروز در کارنامه شورای پنجم و انتظارات مردم ، مشاهده میشود ، معطوف ماندن شورا به اقدامات اکثرا روبنایی و ادامه مسیر متعارف شوراهاو شهرداران دوره های دوم و سوم است .
شورا در مورد مطالباتی چون سیستم فاضلاب شهری ، سکوت کرده و حتی در رابطه به ساماندهی و بهینه سازی آب شرب مردم ، با اما و اگر ، مواجه است .

شورا در خصوص نیروهای مازاد شهرداری، همچنان به خودسانسوری مشغول بوده و همواره و هرسال ، در پرداخت حقوق نیروهای زیرجمع شهرداری ، و انتقادات و گله مندی بدنه از تاخیر و تعویق آن ، ورودی موفق نداشته است .
مشکلاتی چون سدمعبر و قصور و اجحاف و تبعیض در این امور ، باعث رنجش مردم و کسبه شده و درمان نمیشود .

عملکرد و نتایج عملی کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری درباره فرصتهای سرمایه گذاری ، در اینمدت به چه سرانجامی رسیده و چرا شفاف و مستند اطلاع رسانی نمیشود ؟
آقای پرویز ناصری ، اوایل بهمن ۹۹ ، اذعان کرده ، مراکز تجاری و خدماتی به حاشیه شهر منتقل خواهد شد ، آیا این موضوع بازگشت به طرح شهرک مشاغل دوره اول شورای شهر خواهد بود و شورا بعد از بیشتر از ۲۰ سال ، به تبدیل کارهای روبنایی به پروژه ای زیربنایی ،  اقدام و در پی تحول است ؟
از افتخارات شورا و شهردار ، موضوع سنگ شکن است ، صریح و بی پرده به مردم میتوانید اعلام کنید مالکان سنگ شکن چه کسانی بودند ؟  در کارشناسی مکان سنگ شکن ، چقدر حساسیت و دقت وجود داشت ؟ از آخرین وضعیت سنگ‌شکن و معضلات و مشکلات ایجاد شده به مردم گزارشی ندارید ؟ درست است شهرداری قصد دارد آنرا به بخش خصوصی واگذار کند ؟
از نامه عمل شورا ، جاده سلامت صیاد شیرازی است ، چطور مصوبه شورای چهارم در باره مکان آن در فاصله بین سیدآباد تا گدم آباد ، به موقعیت فعلی ومصوبه جدید تغییر یافت ؟
ادامه نهضت اسفالت ، نمیتواند فراز عملکرد شورا باشد که شهرداری از ۱۳۱۳ ودوره رضاشاه ، بطور اتوماتیک به اسفالت کوچه و خیابان مشغول بوده است ؟
ادامه نهضت ! پارک ، عنوان مفتخرات شوراست ، سوال : شورای چهارم توانست ۲۸ پارک احداث کند ، تعداد پارکهای دوره پنجم را اعلام بفرمایید .

تیمداری والیبال ، امری حساس و خطیر و خط قرمز گنبدیهاست و آغاز تیمداری از دوره اول شورا ، حیاتی ، اعلام و هرچند در دوره دوم و سوم ، به نادیده
گرفتن این عزیزان منجر شد ، اما در دوره چهارم و همینطور دوره پنجم ، به صیانت از جایگاه رفیع آنها ، رضایت داده شد

مردم امیدوار هستند شورا و شهردار ، به ماهیتی مردمی و درخور لیاقت گنبدیها ، برگردند و در این پنج ماه ، باقیمانده تا پایان کار ، جبران مافات نمایند .

محمد چوپانی ،  ۲۰ اسفند ۹۹
تورکمن ایلیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر