c_300_250_16777215_10_images_230014.jpg

ترکمن سسی : خوان ششم لیگ برتر والیبال کشورمان نیز عصر یکشنبه سپری شد.از اتفاقات مهم این هفته شکست سنگین تیم کهکشانی کارخانه از متین ورامین ترکاشوند با واگذاری سه گیم متوالی می باشد.

در حقیقت ورامینی ها را میتوان قاتل تیم های پر ستاره نامید. موقعیت تیم پر ستاره بانک سرمایه با این شکست در جدول تغییری نکرد.

اما دیگر رقبای تعقیب کنند این تیم یعنی شهرداری تبریز، متین صالحین ورامین،  کاله، در یک قدمی بانک سرمایه تنها با اختلاف 1 امتیاز هستند . بانک سرمایه نیز با 12 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

در هفته هفتم ورامینی ها از ثامن الحجج خراسان پذیرایی خواهند کرد. و بانک سرمایه نیز میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان می باشد. اما رقابت دو خودرو ساز کشورمان که امروزها به خاطر وام 25 میلیونی بانک مرکزی عروسی به کوچه آنها آمده بازی قشنگی از آب در آمد. تیم پیکان در مصاف با سایپا که دو گیم را واگذار کرده بود ، یادش آمد که اگر در گیم سوم نیز ببازد سه امتیاز این بازی پر شده. و از گیم سوم موتور پیکان راه افتاد. این تیم توانست 3 بر 2 سایپا را شکست بدهد. پیکان در هفته هفتم مبارزه سختی را با شهرداری تبریزدر دیار آذربایجان خواهد داشت.

تیم سایپا نیزمهمان مردم خونگرم خطه جنوب (گوهر کوبر زاهدان) خواهد بود. اما کاله در آمل نوار پیروزیهای شهرداری را متوقف کرد. یاران تاجر که 2 هفته پشت سرهم در گیم پنجم پیروز میدان شده بودند، اینبار در برابر شاگردان بهروز عطایی تنها یک گیم را توانستند مال خود بکنند در عوض کاله که محروم از تماشاگرانش بود 3 بر 1 شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کرد.بازی بعدی کاله مازندران در شهر والیبال خیز گنبد با انبوهی از سینه چاکانش خواهد بود.

شهرداری نیز میزبان پیکان پیمان اکبری  می باشد. اما نماینده خراسان همانطور که پیش بینی میشد مشکلی در برابر گوهر کویر زاهدان نداشت و این تیم را در 3 گیم بدون این که گیمی را واگذار بکند شکست داد.

بازی بعدی ثامن در برابر تیم چغر متین ورامین در ورامین و نماینده زاهدان درزاهدان پذیرای تیم ناصر شهنازی با سایپا می باشد. المهدی هرمزگان که با  5 امتیاز یکی مانده به آخری در ته جدول می باشد در مصاف با شهرداری ارومیه چاره ای جز واگذاری 3 امتیاز این بازی نبود.

المهدی در بازی هفته هفتم مهمان بانک سرمایه و شهرداری ارومیه میزبان آرمان اردکان ورزشی می باشد. در هفته ششم تماشاگران یزدی عنوان بهترین تماشاگران را به خود اختصاص دادند. اما جواهری گنبد  دررقابتی پایاپای با آرمان اردکان یزد در بازی نزدیک ، تیمی که تقریبا همطراز خود می باشد نتوانست امتیازی بگیرد و از قطابهای معروف یزد ( نوعی شیرینی معروف که مختص یزدیها می باشد) نتوانست ارمغانی به گنبد بیاورد.جواهری با این باخت شاهد 2 پله نزول در جدول مسابقات تا رده ششم بود  . در تیم جواهری همانند بازیهای قبل رسول آقچه لی امتیاز آورترین بازیکن شناخته شد. این تیم نباید طوری بسته میشد تا رو کاکل رسول بچرخد . این بازیکن توان حمله و دفاع  در تمام گیمها را ندارد.این تیم  از وجود کمک مربی بی بهره است ، آنالیزور باشگاه جواهری نیز دائما در رفت و آمد می باشد یک هفته کنار جواهری است هفته بعد می گوید تا طلبم را نگیرم حاضر به همکاری نیستم. 

اما  کارشناسان والیبال اعتقاددارند با این همه فشاری که روی رسول  در گیم ها میافتد نشاط را از این بازیکن گرفته و در نیم فصل دوم فرسایشی را در بدن رسول شاهد خواهیم بود. امیدواریم تیم جواهری که بازیهای این تیم با تیم های سرسخت از هفته بعد با کاله در گنبد، شهرداری تبریز در گنبد، پیکان در تهران، ارومیه در گنبد و بانک سرمایه در تهران انجام می شود نماینده شایسته ای باشد.   

    شیرمحمد شیروانی      

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر