c_300_250_16777215_10_images_84062.jpg

 


ترکمن سسی : بهرام جرجانی - در ادامه دشمنی آشکار نظام سلطه با اسلام و مسلمین، اینبار اخبار کشتار ناجوانمردانه و غیر انسانی مردم بی گناه افغانستان غم بزرگی بر دل مسلمانان و آزاد اندیشان عالم نشاند.

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
دو حادثه خونین ابتدا حمله تروریستی به مسجد سیدآباد در شهر قندوز افغانستان که بیش از ۱۹۰ نفر از مردم بیگناه و زنان و کودکان که در حال اقامه نماز بودند، به خاک و خون کشیده شدند و به فاصله چندروز ضایعه دردناک انفجار مسجد امام بارگاه فاطمیه در قندهار.
حوادث دلخراشی که توسط مولود دولت های تروریست پرور آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل یعنی گروه تروریستی داعش ملعون برنامه ریزی شده اند، که نشان دهنده این موضوع است که آمریکای جنایتکار و حامیان خونخوارش بعد از خروج ذلت بار نیروهای این کشور از خاک افغانستان اینبار با طرح و برنامه های چون ترور و عملیات انتحاری توسط نیروهای اجیر شده و نیابتی سعی در سلطه گری و استعمار بر کشوری مسلمان در همسایگی ایران عزیزمان دارند تا اینگونه اهداف پلید خود را از خاک کشوری هم مرز با کشور عزیزمان پایه ریزی نمایند.
بنده به عنوان یک مسلمان  ضمن محکوم نمودن حملات تروریستی اخیر و کشته و به شهادت رسیدن جمعی از مسلمانان عزیز شیعه مذهب کشور دوست و همسایه افغانستان، بر حفظ اتحاد هر چه بیشتر سنی و شیعه در تمام بلاد اسلامی تأکید و از تمامی علما و بزرگان دینی و سیاسی ممالک اسلامی خواستارم تا ضمن حفظ هوشیاری به دنبال ایجاد اتحاد فراسرزمینی بین مسلمانان بوده و فریب بازی های ریاکارانه و تفرقه انگیز دشمنان اسلام عزیز را نخورند.
چنانکه می بینیم عدم اتحاد بین مسلمانان بازاری بزرگ با سودهای فراوان برای دولت های استعمارگر از طرق مختلف چون فروش سلاح و مهمات جنگی فراهم آورده است.
اینک و همزمان با فرارسیدن میلاد مبارک حضرت رسول الله (ص) و هفته مبارک وحدت که باید به سان عیدی بزرگ برای تمام مسلمین باشد بسیار نکوست که گام های استواری در راستای اتحادی حقیقی بین سنی و شیعه در تمام کشورهای اسلامی برداشته شود و از این طریق تمام راه های نفوذ دشمنان دین مبین و مبارک اسلام بسته شود و جهشی سترگ به سوی شکوفایی هرچه بیشتر به سوی اسلام ناب محمدی انجام گیرد.

بهرام جرجانی
دکتری رفتارحرکتی_فعال اجتماعی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر