c_300_250_16777215_10_images_00853.jpg

ترکمن سسی :حادثه تلخ منا برای منطقه ترکمن صحرا با تمامی غم و اندوهی که به بار آورد ، سپری شد .

ولی آنچه بیشتر منطقه ترکمن صحرا را تحت تاثیر خود قرار داد از دست دادن خانم نازقلیچی بود که به عنوان تنها فرماندار زن در گلستان و یکی از سه فرماندار زن کشور در دولت یازدهم به مردم شهرستان ترکمن خدمت می کرد.
این روزها پس از سپری شدن آن روزهای تلخ ؛ فرمانداری شهرستان ترکمن بدون ناخداست . سایت های خبری هر چند مدت اسم یکی از افراد شاخص منطقه را به عنوان فرماندار آینده این شهرستان گمانه زنی می کنند.
پس از رسانه ای شدن مطرح شدن یوسف بسنجیده به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای تصاحب فرمانداری ترکمن توسط سایت ترکمن سسی ؛ سایت اصولگرای عدالت خواهان گلستان نیز از مطرح بودن نام حکیم فیروزی برای این پست خبر داد .
ولی شنیده ها حاکی است که یکی از تشکیلات سیاسی فعال در حوزه زنان ترکمن که به ویژه در دولت دکتر روحانی فعالیت نسبتا خوبی را نیز به نمایش گذاشته ، بار دیگر برای فرمانداری شهرستان ترکمن قصد دارند یک گزینه خانم را معرفی نمایند.
شنیده ها حاکی است که خانم ” عایشه .ا ” به عنوان گزینه مطرح این تشکیلات بانوان برای پست فرمانداری ترکمن در نظر گرفته شده و طی نامه ای به معاون سیاسی استاندار گلستان معرفی شده است .
البته سایت ارکین نیوز در روزهای آینده متن کامل نامه این تشکل سیاسی فعال در حوزه زنان ترکمن را خطاب به معاون سیاسی استانداری گلستان منتشر خواهد کرد.
حال این سوال در محافل سیاسی شهرستان ترکمن مطرح می شود که آیا دوباره یک خانم فرماندار آینده شهرستان ترکمن می شود؟

منبع :ارکین نیوز

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر