c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی- گنبدکاووس در روزهای گذشته شاهد برگزاری جلسات و شروع غیر رسمی تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی مجلس دهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی روز سوم آذرماه قربان حسن نژاد در محله ی آخوند آباد گنبدکاووس فعالیت غیر رسمی انتخاباتی خویش را آغاز کرد.

بر اساس شنیده ها از افراد موثق این نشست که در آن تقریبا دویست جوان و دانشجو حضور داشتند به همت یکی از فعالان گنبدی برگزار شد.

خبرها حاکی است که این نشست صحنه ی سوال و جواب حاضرین با قربان حسن نژاد بوده است و برخی جوانان حاضر در جلسه با ابراز علاقمندی مسئولیت هایی در ستاد انتخاباتی قربان حسن نژاد بر عهده گرفتند.

نکته ی جالب در ابتدای این نشست شعار صلی علی محمد یاور معمی آمد بود که در استقبال از حسن نژاد توسط حاضران سر داده شد چرا که وی رئیس ستاد معمی هلاکو بود.

به اعتقاد برخی از فعالان انتخاباتی گنبدکاووس قربان حسن نژاد با توجه به سابقه ی تدریس چند ساله در دانشگاه ها امید وافری به طیف جوان و دانشجو دارد و از کاندیداهایی است که می تواند با اقبال جوانان مواجه شود.

باید تا ایام رسمی تبلیغات کاندیداها منتظر ماند تا بتوان صحت و سقم گفته ی فوق را مورد سنجش قرار داد.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

دیدگاه‌ها  

+3 #1 جواد فدائی 1394-09-08 09:45
سلام.بدون شک حضور نیروهای ارزشی وبا توان علمی بالا که موجبات حضور حد اکثری را در عرصه انتخابات فراهم سازد از خواستگاههای نظام مقدسمان بوده و این با حضور جدی و اشتیاق حامیان آقای حسن نژاد محقق خواهد شد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر