c_300_250_16777215_10_images_mohammad.jpg

ترکمن سسی :ماه ربیع الاول فرارسید .ماهی که به مناسبت میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی (ص)برای همه ما مسلمانان عزیز است .

در این ایام در کشورهای مختلف اسلامی مراسم ها و جشن های مختلفی برگزار می شود و ارادت ما به پیامبرمان به نمایش گذاشته می شود .اما هرقدر که در این روزها تلاش می کنیم برای این مناسبت خوشحالی کنیم غم سنگینی بر روی سینه همه مسلمانان سنگینی می کند.این غم سنگین، دردو مصیبت اختلاف و ،برادرکشی و آوارگی است که در بلاد اسلامی به راه افتاده است .برای بیان این درد دل نامه ای برای پیامبر عزیزم نوشتم و درد دلم را با ایشان مطرح کردم :
سلام به پیامبر عزیزم
ای رسول خدا ! به خوبی می دانم برای تبلیغ آخرین پیام الهی چه رنج ها کشیدی .می دانم چه سختی هایی را تحمل کردی .برای همین سختی ها و صبر و استقامت تو در راه حق بود که حضرت حق در کلامش فرمود اگر وجود ذی وجودت نبود افلاک را خلق نمی کردم .پس حیات دنیوی ما به برکت شخصیت و عظمت تو در نزد پروردگار عالم است .
ای پیامبر رحمت! پیامی که تو به نوع بشر ابلاغ کردی، پیام گذشت ،مهربانی و دوستی بود .اما اکنون بعد از گذشت چهارده قرن از وفاتت ببین برخی از انسانهای نا آگاه با برداشتی تند و غیر انسانی از احکام دیینت چه بر سر اسلام عزیز آورده اند !
یا رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم! من در پیشگاه شما احساس شرمندگی می کنم .علت شرمندگی من و نسل من این است که نتوانستیم در برابر افراد و گروههایی که بنام اسلام و خدا در دینت انحراف وارد کرده اند بایستیم .علت این شرمندگی این است که علمای ما هم در جایی که باید با شجاعت وارد می شدند و فریاد مقابله با انحراف سر می دادند سکوت کردند .نتیجه این شد که امروز صدای افرادی که دینت را به انحراف کشیده اند از صدای منادیان واقعی اسلام رساتر شنیده می شود . آنها به نماد دینت تبدیل شده اند !
پیامبر خوبم! امروز در بلاد اسلامی با ندای الله اکبر سر برادران مسلمان ما را می برند .زنان شان را به کنیزی می برند و خانواده ها را آواره کوه و بیابان می کنند!همه این کارها را هم با استناد ناقص و انحرافی به دستورات شما انجام می دهند !!!نعوذ بالله
ای خاتم انبیای الهی! درد بزرگ امت تو در این دوره این است که دشمنان سنتی و قدیمی خود را فراموش کرده و با گرفتار آمدن در دسیسه چینی های دشمنان دینت،بجای دشمنان شان برادران مسلمان شان را ازدم تیغ می گذرانند.درد ما غفلت و ناآگاهی است .
در این وانفسای غفلت و جهل ما ،کفار سوار بر موج حماقت و کج اندیشی های برخی از حاکمان مسلمان در بلاد اسلامی ترک تازی می کنند.
در این روزها که سالروز ولادت مسعود شماست دلم به درد آمده است .دلم از نامسلمانی برخی از مسلمان نماها به درد آمده است .
ای رسول خدا ! این روزها همان روزهایی است که در بستر بیماری با نگرانی از سرنوشت ما ندای امتی را سردادی.الان متوجه می شوم که چرا نگران امت خودت بودی .
خدایا به حق رسول بزرگوارت عقلانیت و آگاهی را به امتت برگردان.خدایا شر کسانی که بنام دین تو آبروی دین پیامبر خاتم را برده اند را از سر مسلمانان بردار .
آمین یا رب العالمین

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر