c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی: با اعلام مراتب تایید یا رد صلاحیت کاندیداها در حوزه های انتخابیه مختلف استان چینش جدیدی در صف بندی کاندیداهای باقی مانده در رقابت ها در حال شکل گیری است .

بر اساس این شرایط در حوزه انتخابیه غرب استان هم شرایط به نسبت هفته گذشته دگرگونی اساسی پیدا کرده است .در این حوزه در دو شهرستان کردکوی و بندرگز با کنار رفتن چهره هایی مثل محمد جواد نظری مهر و عبدالرضا ساور بنظر می رسد شانس و اقبال رحمت الله جلالی و حبیب الله مازندرانی به نسبت سایر کاندیداهای این دو شهرستان افزونتر شده باشد.
در مناطق ترکمن نشین حوزه انتخابیه غرب استان هم صحنه بازی به طور کلی دچار تحول اساسی شده است .در چارچوب این تحول در حالی که دو کاندید شاخص این مناطق  یعنی قورلی زاده و شکیبایی نتوانستند نظر هیات نظارت را برای حضور در صحنه رقابت ها جلب نمایند، باقی ماندن جلال ایری ،حاجی گلدی کر ،نورقلی پور ،پارسافر و عطامرادی در عرصه رقابت ها فعالان این منطقه را به سمت بازاندیشی در معادلات خود سوق داده است .بنظر می رسد در بین کاندیداهای ترکمن نیز با توجه به سوابق  و نا شناخته بودن اسایر کاندیداها ،جلال ایری و حاجی گلدی کر از شانس و اقبال بیشتری برخوردار باشند .
البته باید این مساله هم مد نظر قرار گیرد که  در مرحله تجدید نظر در رای هیات نظارت استان در هیات نظارت مرکزی بر انتخابات و شورای نگهبان ممکن است چند نفر دیگر به رقابت های این حوزه برگردند .(در این زمینه کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند از شانس بیشتری برخوردارند ) اما در  شرایط کنونی بنظر می رسد نماینده منطقه از بین جلالی ،مازندرانی ،ایری و کر انتخاب گردد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 یک دوست 1394-10-28 13:15
الله اعلم گفته بودم اگه یادتون باشه
خیلی عجیبه
طرفداران بعضی از کاندید ها ادعای برنده شدن و نماینده مجلس بودن از همون موقع میکردن ؟؟
ولی...
اوضاع بر وفق مراد نشد
اهای کاندید های ترکمن غرب استان
یعنی گمیشان بندرترکمن و ....
دنبال اتحاد که نبودید و نشدید
متاسفم
برای همه شون
ما 4 بار نماینده از بین خودمون دادیم دوره ی سوم مهندس یوسف بسنجیده دوره ی پنجم یا همون ششم شهید دکتر عظیم گل و بعدش نازمحمد ولی پور میان دوره ای و بعد اون هم دوره ی هفتم دکتر ایری. اگه خوب توجه کنید میبینید پشت سر هم نماینده داشتیم از بین خودمون.
نقل قول کردن
0 #2 یک دوست 1394-10-28 13:15
ادامه اش:
اون موقع اتحاد و همدلی حرف اول رو میزد ولی الان درست 8 سال نماینده ترکمن نداریم شاید با اوضاعی که الان پیش میره باز هم نداشته باشیم . دلیلش و مقصر اصلی هم خودمون هستیم . باید باور کرد و قبول کرد.یادش بخیر دوره ی هشتم دور دوم اقای فیروزی و نظری مهر بودن و کل ترکمن ها از فیروزی حمایت کردن ولی نشد . اون موقع همه ی افراد شاخص دست در دست هم دادن.
الان ...رد صلاحیت و عدم احراز شدن
به نظرم با این اوضاع و احوال کسی نماینده میشه که به فکر هیچ کس نرسیده باشه
باز هم الله اعلم
نقل قول کردن
0 #3 یک دوست 1394-10-28 13:18
با عرض سلام و خسته نباشید به مدیر سایت ترکمن سسی
اینجانب یک درد دلی را به عنوان یک دلسوز در منطقه ی غرب استان گلستان بیان کردم
لذا خواهشمندم نظر بنده را در قسمت اخبار سایت تان با عنوان درد دل قرار دهید ممنون میشم
با موفقیت روز افزون به شما
ترکمن سسی:کاربر گرامی نظرات شما منتشر شد.همانگونه که قبلا اطلاع رسانی شد توصیه می شود چنانچه یادداشتی دارید ایمیل فرمایید(نه با اسم مستعار) تا در ذیل اخبار یا مقالات منتشر گردد.
نقل قول کردن
0 #4 هوجایف 1394-10-30 16:03
این دوره غرب استان ی نماینده تورکمن میفرسته در حد لالیگا
یاشاسین تورکمنلر
یاشاسین جمهوری اسلامی یران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر