c_300_250_16777215_10_images_firoozi32.jpg

ترکمن سسی:بالاخره پس از کش و قوس های فراوانی که در ماهها و هفته های گذشته ایجاد شده بود عبدالحکیم فیروزی به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن منصوب شد .

در مراسم معارفه وی علاوه بر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند.
عبدالحکیم فیروزی از فعالان خوب و کم حاشیه ترکمن در حوزه غرب استان است .شاید این انتخاب یکی از بهترین گزینه های ممکن برای این جایگاه باشد .در ماههای گذشته نیز انتصاب وی تا مرحله برگزاری مراسم معارفه پیش رفت اما به علت برخی از کارشکنی های منطقه ای و فرامنطقه ای این مراسم به تعویق افتاد .
خوشبختانه این مراسم امروز برگزار شد و این بار افراد مغرض نتوانستند در مسیر آن سنگ اندازی کنند.شاید برخی اعتقاد داشته باشند که با توجه به اینکه تا برگزاری انتخابات اسفند ماه یک ماه بیشتر وقت باقی نمانده است ،این انتصاب در این مقطع به مصلحت نبوده است .اما بر خلاف این دیدگاه اعتقاد ما این است با توجه به تجربه و درایت بالایی که از حکیم حاجی سراغ داریم، ان شاالله ایشان به بهترین شکل روند اجرایی انتخابات در شهرستان ترکمن را مدیریت خواهد کرد .
لازم به ذکر است که صادق شیرنگی سرپرست سابق فرمانداری ترکمن هم به جایگاه معاونت فرمانداری این شهرستان مراجعت خواهد کرد .

سایت ترکمن سسی این انتصاب را به حکیم حاجی فیروزی تبریک گفته برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارد .امید که با همدلی همه دلسوزان واقعی منطقه شاهد شکوفایی شهرستان ترکمن در دوره جدید باشیم .

دیدگاه‌ها  

+5 #1 ییگیت 1394-11-05 19:30
با سلام
بنده نیز به عنوان فردی از دیار ترکمن صحرا انتخاب بجا و شایسته ایشان را به این سمت تبریک میگویم
نقل قول کردن
+9 #2 مهندس گلی نیا -تهران 1394-11-05 19:34
ایشان یکی از بهترین گزینه ها بودند. بدینوسیله انتصاب ایشان به سمت فرمانداری شهرستان ترکمن را به مردم غیور و زحمتکش این شهرستان تبریک می گویم و از خسن انتخاب و نگاه مثبت استاندار محترم به نخبگان ترکمن تشکر می نماییم. ان شا الله بزودی شاهد توسعه و شکوفایی و رونق اقتصادی و فرهنگی این خطه از کشور اسلامیمان باشیم.
نقل قول کردن
+6 #3 عبدالحلیم امامقلی 1394-11-05 21:03
با سلام بنده هم این انتصاب بحق را به همه مردم بندرترکمن تبریک میگویم.ان شاا... که منشاء خیر وبرکت باشند.
نقل قول کردن
-2 #4 یک دوست 1394-11-05 22:39
ترکمن سسی متاسفم براتون که نظرمو منتشر نکردین؟
واقعیت رو گفتم اگه خوب توجه بکنید.
انتخاب اقای فیروزی در این برهه از زمان کار درستی نیس . با توجه به روبرو بودن انتخابات.
خودتون قضاوت کنید
روز 7 اسفند خبر های عجیب غریبی از بندرترکمن خواهیم شنید همگی منتظر باشید
عجیب هم نیس با این انتخابی که شد
یا حق
نقل قول کردن
+6 #5 عبدالحمید خانپور 1394-11-06 07:04
باسلام.انتصاب بجاوشایسته حاج حکیم فیروزی به سمت فرماندارشهرستان ترکمن که نشان ازدرایت استاندارمحترم میباشدبه ایشان ومردم منطقه تبریک میگویم امیداست حاج حکیم جای خالی حاجیه خانم نازقلیچی که امسال باآن مرحومه شهید همسفرحج بودیم بااتکال به خدابشایستگی پرکنند.توفیق ایشان راازخداوندمتعال درخدمت رسانی به مردم خواهانیم().خان پورازگنبد()
نقل قول کردن
+7 #6 گنبدی 1394-11-06 19:07
انتصاب بجا وشایسته جناب آقای فیروزی را به سمت فرمانداری بندترکمن ، به ایشان واهالی خوب ومتین آن شهرستان تبریک می گویم ، باشدکه ازتجارب وخدمات ایشان استفاده بهینه صورت گیرد .
نقل قول کردن
+4 #7 طاهر 1394-11-08 15:02
سلام ؛ انتخاب و انتصاب آقای حاج حکیم فیروزی که الحق فردی مدیر و لایق و توانمند میباشند رو به تمام مردم شهرستان از صمیم قلب تبریک میگویم و مطمئن هستم شهرستان در این برهه به انتصاب اینگونه اشخاص به این منصب رو نیاز داشت .
نقل قول کردن
+2 #8 عبدالمجیدنیکروان 1394-11-12 10:07
خداراسپاس مردکار برمسند کار دراین شهر امد روش او دراموزش پرورش گمیشان گوشه ای از توانایی اوست
نقل قول کردن
+2 #9 عبدالمجیدنیکروان 1394-11-12 10:17
جواب یک دوست که دربالا به انتصاب حاجی نگرانید باید بگم خیلی جناحی مطلب نوشتی حاجی مزد صداقت وپاکی خودراباصیانت ازارای مردم در7اسفند برای شما دارد اودرکار باهیچ احدی تعارف نداردما که میدانیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر