c_300_250_16777215_10_images_olkamiz.jpg

ترکمن سسی: در هفته های اخیر بعد از اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرکز استان سایت محلی اولکامیز که در یک ساله اخیر جایگاه سنتی خود را در بین مردم و فعالان شاخص ترکمن از دست داده است با دست و پا زدن های رسانه ای تلاش می کند از مباحث ایجاد شده پیرامون فضای انتخاباتی منطقه برای خود جایگاهی دست و پا کند.

این سایت که در هفته های اخیر صراحتا به تبلیغ کاندیدای غیر بومی پرداخته است در حالی به دو سایت ترکمن سسی و ارکین نیوز حمله کرده است که موضع گیری ها و اقدامات ناصواب آن بر علیه تنها کاندیدای ترکمن حاضر در مرحله دوم انتخابات در مرکز استان زبان زد خاص و عام شده است .در آخرین اقدام اولکامیز در مطلبی که به قلم یکی از نویسندگان خود (مثلا از طرف یکی از کاربران سایت )منتشر شده است با تکرار مواضع قبلی خود ثابت کرده است که از نگاه عوامل فعال در این سایت تنها در شرایطی گزینه ترکمن شایستگی حمایت را دارد که فرد مذکور در چارچوب باورهای سیاسی و جناحی آنها حرکت کند.
در تحلیل دیگر منتشر شده در این سایت نویسنده صراحتا تلاش دارد فضای انتخابات در حوزه انتخابیه مرکز استان را به نفع کاندیداهای مد نظر خود ترسیم نماید !
عبدالغفور امانزاده بارها اعلام کرده است که با رویکردی مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده و علی رغم تلاش فعالان هر دو جناح سیاسی در ماه های گذشته از ورود در جریانات سیاسی خودداری کرده است .امانزاده رویکرد خود را حل مشکلات مردم منطقه دانسته و این هدف را والاتر از هر هدف دیگری قلمداد کرده است .این رویکرد به مذاق آقایان خوش نیامده است و بر اساس اصل هر کس با ما نیست بر ماست اقدام به تخریب این کاندیدای ترکمن می کنند.
خوشبختانه مردم شریف آق قلا در مرحله اول انتخابات ثابت کردند که ملاک رای آنها جریانات سیاسی چپ وراست نبوده و مهم ترین دغدغه آنها انتخاب گزینه ای دلسوز برای منطقه است .ان شااالله در دور دوم انتخابات نیز ترکيب آرای مردم منطقه نشان خواهد داد که تفکرات مندرس این  افراد جایگاهی در بین مردم ما ندارد .

دیدگاه‌ها  

+11 #1 امین 1395-01-17 20:39
مدتی است این سایت اولکامیز تغییر رویه داده و از سایتی فرهنگی به سایتی سیاسی تبدیل شده که بر حق بودن هر چیزی را بر اساس جناح خودشان که می سنجند ( البته من طرفدار جناحی نیستم، مثل بیشتر ترکمن ها که جناح برایشان معنی ندارد و مصلحت ایل مهم هست)
یعنی اگر همراه با تفکرات سیاسی انها باشی که بر حق هستی و اگر نباشی نیستی و خودشان به شعاری که خودشان می دهند که باید تحمل تفکر مخالف را داشت رو ندارند!
نقل قول کردن
+7 #2 پایدار 1395-01-17 20:39
اولکامیز نه اوُلمْ میز
این سایت کاملا مشخصه و از قبل هم مشخص بود بدنبال کشتن افکار ترکمنی و بومیه منطقه اس
متاسفم برای گردانندگان این سایت که با افکار ترکمن ها به نفع جناح خود بازی میکنند ، باشد که سزای کارشان را حضور یکجانبه ترکمن صحرا در حمایت دکتر نورقلی پور و امان زاده و مهندس غراوی بدهند و ناکامی این سایت رو نیز به ناکامی دیگر رقبای ترکمن ها رقم بزنند
نقل قول کردن
+10 #3 محمود 1395-01-17 22:32
بنظر من هم اسم اولکامیز را الم میز یعنی ننگ ما بزاریم بهتره،هی میگفتن ترکمن سسی برعلیه اجماع می نویسه اما تو کلاله ترکمن سسی اولین سایت بود که خبر حمایت از غراوی رو زد،تو بندر هم که نورقلی پور رو عالی پوشش داد تو آق قلا هم که اجماعی نبود اما یه گزینه تاپ بنام امانزاده بود که حمایت کرد، یاشولی های انتخابی گنبد هم که تا آخرین لحظه داد زد کارشون بی اشتباه نیست حالا همه فعالا فهمیدیم چه کلاهی سر ما رفت ،گنبد هم که یاشولی ها 20 هزار رای تونستن بگیرن به گفته خودشون یعنی هیچ،الانم افتادن به جون هم
اولم میز هم که ترکمنها رو فروخت
نقل قول کردن
+4 #4 گنبدی ام 1395-01-18 01:13
به شخصه برای من جالبه که کاربران نقاد سایت الم میز همش میان ترکمن سسی رو موضوع قرار میدن

بازم جالبه که اصلا تعریفی نمی کنن و فقط تهمت میزنن

بازم جالبه که شباهت قلم ها منحصر بفرد است!

بنظرم گردانندگان الم میز خصومت شخصی با ترکمن سسی دارن وگرنه یکی دوبار که نیست بر علیه ترکمن سسی و گردانندگان آن مطلب زدن

چند سوال از مسئول الم میز دارم

تو قضیه منا که ملت داشتن خون گریه می کردن چرا مطلب سیاسی میزدی و با مردمت همسو نبودی

توی پوشش اخبار انتخابات مناطق ترکمن نشین فعالیتت یک دهم ترکمن سسی نبود این رو آرشیو تو میگه من نمیگم که علیه منم جوابیه بنویسی

تو قضیه خانواده های گمیشانی که یکی تو آتیش سوخت یکی هم خانم پرستاره چرا پوشش ندادی وقتی همه دادن

یا ماجرای دختر کوچولوی غرق شده سیمین شهری چرا پوشش ندادی

در حالیکه ترکمن سسی هرکجا خبری از ترکمنلر بود کار کرده از مشکلات روستاها و معضلات شهری بگیر تا انتخابات و فاجعه منا حضور داشت


یه گنبدی جوانم
نقل قول کردن
-4 #5 ديدار 1395-01-18 09:27
تركمن سسي عزيز . يعني همه اونهايي كه نظر دادن موافق شما بودن ؟ به نظر من زشت براي يك سايت كه از اين كارهاي پيش پا افتاده بكنه . منطقه مشكلات فراتر از اين داره . ضرب المثل داريم " گپي گپلان كپچي دأل ايندأن " گپچي نباش ! ارزش سايتت مياد پايين !
تركمن سسي:حق با شماست اما به ما هم حق بدهيد كه پاسخ برخي از مسائل را بدهيم .اين كار هم با هدف روشنگري از اهداف پشت پرده تخريب امانزاده بوده است نه دفاع از سايت .
در هر صورت با شما موافقيم كه برخي حرفها ارزش پاسخ دادن ندارند .
عذرخواهي مي كنيم .
نقل قول کردن
+2 #6 ارتین 1395-01-18 11:05
20هزارتومان به حساب سایت مد نظر واریز کنید!!!!
کلا تغییر موضع میده

چی فکر کردی؟
موضع کردانندگان سایت اولکامز در انتخابات گنبد وحمایت بی چون وچرا از ........................نمره منفی گرفت
نقل قول کردن
-2 #7 سعید رضا 1395-01-19 20:27
سلام

هر کی اسم الم میز رو روی این سایت گذاشته خدا خیرش بده

تو گنبد فقط می گفتن یه ترکمن بره حالا هرکی باشه،فقط مال خودمون باشه از خودمون باشه،الانم دارن علیه یه ترکمن می نویسن چون مافیای انتخابی با نام یاشولی اینجا تو آق قلا جواب نداد بر عکس گنبد که کلی معامله کردن اینها براشون ترکمن بودن مهم نیست منافع خودشون مهمه،به چه جراتی یک سایت ترکمنی باید برعلیه تنها کاندید ترکمن که داره آرزوی چهل ساله ما رو عملی میکنه مطلب می نویسند؟اصلا اینها واسه مهندسی میان جلو.......
نقل قول کردن
0 #8 آق اویلی 1395-01-20 00:46
دیگ به دیگ‌ میگه روت سیاه
نقل قول کردن
0 #9 نورياغدي 1397-12-01 17:45
رکه بره چه فایده !! چیه هی منا منا میگین مومنا آرزوشان است که مکه مکرم فوت کنند تا ردر آنجا دفن بشوند . خوش به حالشان .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر