c_300_250_16777215_10_images_5430e1af-4448-42ae-93e9-1fef467fd36a.jpg

حبیب الله ایری:پس از تشکیل مجلس دهم و مشخص شدن رئیس و معاونین و هیئت های نظارتی آن،گام بزرگی که نمایندگان مردم برای توسعه مناطق و حوزه های انتخابیه خود می توانستند بر دارند،عضویت در کمیسیونی بود که نسبت به موقعیت حوزه انتخابیه ، بیشترین کارآیی و توسعه را به ارمغان داشته باشد.

 

در ارتباط با کمیسیون ها باید گفت که هر نماینده مجلس با توجه به،تخصص ونیاز منطقه خود قادر خواهد بود تا در دو کمیسیون بر اساس اولویت بندی نام نویسی کند،نمایندگان مجلس به طور راندوم به 15 قسمت تقسیم می شوند که به هر قسمت یک شعبه گفته می شود،بعد از تشکیل شعب در داخل هر شعب انتخاباتی برگذار می شود تا رئیس هر شعب انتخاب شود،سپس 15 رئیس شعب انتخاب شده به همراه دو تن از نواب مجلس،در کنار هم جمع شده تا صلاحیت هر نماینده را در هر کمیسیون مورد ارزیابی قرار دهند.

 

نمایندگان استان گلستان با تشکیل مجمع نمایندگان استان با هم دلی و اتحادی که در بین خود بوجود آوردند،مقرر کردند تا هر یک از نمایندگان با توجه به رشته و تخصص خود در یکی از کمیسیون های مجلس نام نویسی کنند تا استان گلستان در اکثر کمیسیون ها یک نفرنماینده برای تحقق خواسته های استان داشته باشد.

 

نماینده غرب استان گلستان،دکتر رامین نورقلی پور که همواره قبل از انتخابات از تخصص و توانایی های بالای وی برای عضویت در اکثر کمیسیون ها صحبت می شد،با تخصص و درایت خویش توانست به کمیسیون مورد علاقه خود راه پیدا کند تا نشان دهد انتخاب مردم صحیح بوده است.

 

 از آنجا که استان گلستان همواره با برچسب قطب کشاورزی،از سهم خود در صنعت محروم بوده است و یکی از ریشه های بیکاری جوانان می تواند همین کمبود صنعت در استان باشد،دکتر رامین نورقلی پور نیز با درک درست این واقعیت که با ایجاد صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی و با رشد صنعتی استان می تواند تحول بزرگی در استان و کاهش بیکاری جوانان ایجاد کندکمیسیون صنعت و معدن را در اولویت اول و کمیسیون برنامه ریزی و بودجه را در اولویت دوم خود قرار داد.

 

با توجه به تخصص و درایت بالایی که دکتر نورقلی پور از خود نشان داده است روسای شعب 15گانه و نوابان مجلس را مجاب کرده تا او را عضو کمیسیونی کنند که نزدیک به 15 نفر از ظرفیت آن کمیسیون بیشتر ثبت نام کرده بودند،که این نشان از درایت و توانایی های بالا دکتر نورقلی پور و پیروزی بزرگی در گام نخست وی برای توسعه و آبادانی استان و منطقه خود دارد،این پیروزی بزرگ را به دکتر نورقلی پور و مردم حوزه وی تبریک می گوییم باشد که موجبات توسعه استان و منطقه فراهم گردد.

 

به امید داشتن ایران ، استان و منطقه ای آباد

دیدگاه‌ها  

-1 #1 123 1395-03-25 21:44
بیشتر لطف یغمور قلیزادست تا خود دکتر نورقلی پور
نقل قول کردن
-1 #2 داریوش 1395-03-29 20:37
به نقل از 123:
بیشتر لطف یغمور قلیزادست تا خود دکتر نورقلی پور

تا جایی که بنده اطلاع دارم، نتیجه زحمات خودش بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر