c_300_250_16777215_10_images_1_70027.jpg

ترکمن سسی - شیرمحمد شیروانی : هفته شانزدهم لیگ برتر جدال تیم چغر و سخت کوش عقاب نهاجا که قبل از این دیدار بر کاله، گنبد و درنا پیروز شده و در مقابل دیگر حریفان نیز یقه گیری کرده بود، اما این بار در رقابت های دور برگشت در سالن المپیک نفس گنبدیها را در سینه حبس کرد.



اول:عروسی به کوچه گنبدیها آمد

هفته شانزدهم لیگ برتر جدال تیم چغر و سخت کوش عقاب نهاجا که قبل از این دیدار بر کاله، گنبد و درنا پیروز شده و در مقابل دیگر حریفان نیز یقه گیری کرده بود، اما این بار در رقابت های دور برگشت در سالن المپیک نفس گنبدیها را در سینه حبس کرد.

تاجر که قبل از این دیدار از درد کهنه کمر رنج میبرد دلشوره زاید الوصفی در نزد هواداران هویدا شد.اتفاقاتی از این دست که دل تو دل هوادار نبود.در روزی که جانشینان تاجر روز خوبی را سپری نکرده بودند، ارمشی به ناچار در گیم چهارم و پنجم بمب افکن خود را راهی میدان کرد تا عقابها در زمین گلن اوجاها زمین گیر شوند.اما از زحمات تاجر که بسادگی نمیتوان گذشت بگذریم بازیکن شاخص و با شخصیت تیم یعنی احسان دانش دوست که با جمع کردن دفاع عقب زمین و ارسال اسپک های جوندار ذکر نکنیم بی انصافی کرده ایم، احسان با دریافت های عالی کمک کرد تا بهبودی به خوبی مهاجمان را تغذیه بکند‌، شبان یار با تجربه گنبدیها نیز در گیم پنجم کاری کرد کارستان، پوشش دفاع عقب زمین و کسب پوئن در زدن اسپک از منطقه چهار.
متین تکاور یار سرعتی که در گیم های مختلف با دفاعهای بتونی سد راه عقابها شد اما دفاع عقب گنبد و دفاع روی تور باید عملکردشان دو چندان باشد. موضوعی که میتوان انگشت گذاشت نحوه استفاده احد از نیمکت ذخیره هاست جایی که بنیامین ایگدری بعد از مدتها به زمین فرستاده میشود و عملکرد چندانی ندارد ناشی از عدم استفاده این بازیکن در بازیهای گذشته و نا آمادگی ذهنی و روانی بنیامین برای بازی با عقاب بود. البته همین نقیصه در مورد رسول نیز صدق میکند با شدت کمتر. این بازی را گنبد مرد تا برد. ولی ثمره اش صعود به پنجم جدول و زدودن حاشیه های تیم است.

دوم:شهرداری گنبد مستحکم تر از تیم بیرونی

در چند سال اخیر التهاب سکوها که همیشه دنبال برد تیم محبوبشان هستند هر سال بهتر از سالهای قبل شده است. برخی از هواداران در صورت نیامدن مربی مورد نظر منتظر لغزش تیم هستند تاسفره دل را خالی کنند. در حال حاضر به علت ضعف در مدیریت در داخل باشگاه لیدرها به چند دسته تقسیم شده اند. لیدر هایی که برای تشویق گنبد حنجره هایشان را نزد والیبال به امانت گذاشتند نباید با بی حرمتی و بی عدالتی مواجه بشوند. بهتر است مدیر عامل تیم با کلیه لیدرها علی الخصوص با عزیزانی که در سکوهای بالا سمت شرقی سالن کولاک میکنند نشستی را برگزار نماید. دوستان هوادار فلان مربی هنوز زود است که فشار خون خود را برای تغییر مربی بالا ببرند تیم در جایگاه پنجم قرار گرفته و عقل سلیم اجازه نمیدهد که چنین جایگاه خوبی را دستخوش تغییرات بدهند. اما از کادر فنی باشگاه میخواهیم توضیح دهند که چرا تیم با نوسانات متفاوتی روبرو است. در یک بازی راندمان بازیکن در حد ۸۰ و یا ۹۰ و در بازی دیگر به ۵۰ نیز نمیرسد.

سوم:شکایت عضو کمیته فنی از خبر نگار والیبالی

زحمات حامد پورمند برای والیبال شهرداری گنبد بر کسی پوشیده نیست. فردی که بدون ادعا و چشم داشتی در خدمت تیم بوده و است اما آقای داز گنبدی بنده در مقامی نیستم که حکم بدهم ولی میتوان بدون شکایت و بحث و توضیح پورمند بابت دل چرکین شدن شما قضیه را تمام کرد. شکایت چاره کار نیست بلکه این گذشت هاست که ماندگار می ماند.

یا حق

شیر محمد شیر وانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر