c_300_250_16777215_10_images_1_70027.jpg

ترکمن سسی - شیرمحمد شیروانی : به گمان خیلی از دوستان در فدراسیون والیبال به کرات حملات لفظی ناجوانمردانه از سکوهای برخی از شهرها به والیبال گنبد را شنیده باشند ولی حجب و حیای تماشاگر گنبدی دانشگاهی است برای عبرت دیگران.

این تماشاگران فهیم والیبال به دیگران فهماندند که برد و باخت در ورزش وجود دارد اما تحمل باخت و برد در میادین ظرفیت می خواهد. امروز شیطنت برخی بازیکنان فولاد سیرحان و مربی این تیم را شاهد بودیم که با انداختن وقفه در جریان بازی نزدیک بود وسط آتیش بازی کنند.

ایپزود دوم...فولادی که در گیم چهارم نسخه اش باید پیچیده می شد و در امتیاز ۱۷بر ۱۲گنبد با آرامش بازی را دنبال می کرد اما آشفتگی در داخل میدان (ضعف در دریافت اول و خطاهای مکرر در خط حمله)وعدم مدیریت صحیح بر روی نیمکت باعث شد تا گیم چهارم فولاد در پوئن ۲۷بر گنبد فائق بیاید.
در روزی که تیم شهرداری بشدت از نبود تاجر مصدوم رنج میبرد و دانش دوست نیز به علت مصدومیت و کسالت سرما خوردگی در شرایط آرمانی نبود دیکر بازیکنان نتوانستند بار تیم را بدوش بکشند.
برخی از بازیکنان شهرداری که چانی زنی در هنگام عقد قرارداد مغزشان در حد لالیگا کار میکند ولی در جریان بازی کمتر اثری از آنان دیده میشود.ستاره هایی که در پوئن های آخر باید تعیین کننده باشند ولی در امتیازات واپسین تمرکز خود را از دست میدهند.

اما ارمشی عزیز خیلی به شما اصرار کردیم که کمک مربی با هوش و کار بلد از اول بازیها در کنارتان باشد بدنساز با دانش در کنار دولو منگنه شود ولی به خرجتان نرفت.
هنوز هم دیر نیست،صادقانه بگویم بر نیمکت شهرداری کمکی نمی بینیم که در لحظات حساس نیمکره بعدی شما باشد.در گیم چهارم دقیقا نفرات نیمکت باید پاسها و دریافت اول های و سرویسهای تیم را مدیریت میکردند.

دوستان توجه داشته باشند انتقاد تخریب نیست.بحث تعویض مربی را نیزاز ذهن مبارک بیرون کنند تیم در پله چهارم قرار دارد و شایسته نیست که ذهن هواداران را آشفته کنند. تیم با ثبات و قدرت به کار خود ادامه میدهد ولی احد برای اشتباه نکردن باید مشورت پذیر باشد.

یا حق

????شیرمحمد شیروانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر