c_300_250_16777215_10_images_1_70875.jpg

ترکمن سسی - : آنه محمد بیات: بیش از 48 ساعت مردم شریف ترکمن صحرا با طغیان رودهای اترک و گرگان برای حفظ اموال و ملک و زراعت خود با قهر طبیعت مبارزه می کنند که البته بخش بزرگ آن به ناتوانی مدیران برمی گردد.

متاسفانه سیمای گلستان درباره این رویداد مهم تنها1 دقیقه در اخبار عصر سه شنبه سخنان یکی از مدیران ارشد استان را در خصوص سیل گنبد پخش کردد در صورتی که برنامه حاشیه ای نوروز و تبلیغات آگهی های کاذب ساعتها وقت سیمای گلستان را پر می کرد.بسیار درد آور است زارعین و دامدان ترکمن صحرا با از دست دادن زراعت و احشام خود در مسیر رودهای اترک- گرگان درتنگنا قرار دارند و دومین شهر گلستان در مسیر سیل قرار گرفته و شهروندان گنبدی در مها رسیلاب باهمکاری شهرداری و تشکلهای ملی و مدنی دست و پنجه نرم می کنند از طرفی سیمای ملی سکوت میکند؟! مدام سیما چه درست چه نادرست حتی در مواقع عادی هم از عملکرد مدیران دولتی انتقاد می کرد اما روزه شبه شرعی سیمای گلستان در شرایط حاد کنونی بسیار معنادار است گرچند مردم فهیم گلستان و ترکمن‌صحرا نیک می دانند سیمای گلستان جایگاهی نزد آنان ندارد،
مرکزی که از بیت المال تغذیه می کند ولی مشکلی برای بخشی از کشور رخ می دهد با تبعیض آشکار  سکوت می کند و از وظیفه اصلی خود عدول و به حاشیه می رود، بسیار نگران کننده است. لابد مدیر سیمای گلستان در بحبوحه ورود سال نو  در خواب زمستانی بسر می برد.                                     

آنا محمدبیات - گنبدقابوس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر