c_300_250_16777215_10_images_71210.jpg


ترکمن سسی - امنیت و آرامش امروز در جامعه ما نتیجه مجاهدت های خاموش سربازانی است که در پس گمنامی ، خالصانه و بی ادعا تنها برای رضای خدا شبانه روز مجاهدت می کنند تا هدیه امنیت و عزت اسلامی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

 

به طور کلی مفاهیم امنیت، فرهنگ و اقتصاد، در جامعه جدا از هم نبوده و بسیار در هم تنیده هستند و از یکدیگر تاثیر می پذیرند و بر هم تاثیر می گذارندو قطعا حفظ و تقویت امنیت و آرامش در جامعه موجب توسعه ، تحرک و پویایی در دیگر حوزه ها می شود.به عبارت دیگر میزان پیشرفت و شکوفایی در جامعه با احساس امنیت رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد و به هر نسبت که میزان احساس امنیت افزایش یابد زمینه رشد و خلاقیت در عرصه های اجتماعی نیز افزایش می یابد.


در واقع امنیت و آرامش و انسجام و همدلی جامعه که حاصل مجاهدت های پنهان ولی مسئولانه سربازان گمنام است ، پیش زمینه ظهور و بروز استعدادهای نهفته در جامعه در تمامی عرصه هاست و این شرایط تاثیرات ارزشمند خود را بر جامعه دارد و موجب افزایش امید به آینده و ایجاد نشاط ، تحرک و پویایی مضاعف در جامعه می شود.


وحدت ، همدلی و انسجام ملی مثال زدنی موجود در بستر امنیت کنونی در جامعه ایرانی و نیز در استان گلستان که از آن به عنوان رنگین کمان اقوام یاد می شود در برهه های حساس خود را به زیباترین شکل نشان داده است و جلوه هایی از ایثار و از خودگذشتگی شهروندان فارغ از قومیت ، مذهب را شاهدیم از جمله در رویداد سیل اخیر که جلوه های زیبایی از همدلی مردم و مسئولین و کمک به حادثه دیدگان را دیدیم به عمق وحدت و انسجام ملی در بطن جامعه پی می بریم.


گرچه فعالیت های شبانه روزی و بی وقفه مجاهدان خاموش و سربازان گمنام به دلیل حساسیت و ماهیت کار اطلاعاتی و به رسم امانتداری آنان در گمنامی انجام می شود و هیچگاه رسانه ای نمی شود ، با این حال مردم قدرشناس ایران و استان گلستان در هر کوی و محله و از اقشار مختلف مردمی به خوبی از همت بلند ، عظمت و بزرگی این سربازان و نتایج خدمات ارزشمند آنان آگاه و با نگاهی تحسین برانگیز قدردان مجاهدت های این پایگاه عظیم مبارزه و جهاد هستند.


اکنون که در تقویم زمانی در ایام خجسته نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام قرار داریم فرصت مغتنمی است تا با قدر شناسی و تکریم آنان یادی از فداکاری ها و مجاهدت های خاموش سربازانی بکنیم که در گمنامی ارزنده ترین خدمات را همانا هدیه بزرگ امنیت و آرامش را برای جامعه ما به ارمغان می آورند.
نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام گرامی باد
مدیر پایگاه خبری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر