c_300_250_16777215_10_images_1_72271.jpg


ترکمن سسی – در پی انتشار یادداشت " چند توصیه دوستانه در شرایط گذار از سنت به مدرنیته " به قلم عبدالرشید نافعی در این رسانه ، یکی از کاربران با نام عدنان بیات در شبکه های اجتماعی نقدی بر آن یادداشت نگاشته است که در راستای گسترش اطلاع رسانی در این پایگاه خبری منتشر می گردد.



آقای نافعی سلام . شما تیتروار به چند موضوع اشاره کردید و عبور نمودید . در صورتی که فقط فضای مجازی ان در حد مثنوی هفتاد من است و شما توصیه می نمایید که با هم مودب تر باشیم اما بزرگوار می دانند که یکی از تهدیدات خانواده در جامعه امروز ما همین فضای مجازی است. فضای مجازی روابط موزاییکی در خانواده را آورده است و هریک از اعضای خانواده اگر چه در خانه هستند اما هر کدام بدنبال کار خود هستند و پیوندهای بی‌جان را در خانواده‌ها به وجود آورده است. است
مناسبات امروزی خانواده‌ها تاثیر مهمی بر جامعه داشته است مناسبات اجتماعی بین مردم را کاهش داده و موزاییکی بودن درون خانواده موزاییکی بودن در جامعه را ایجاد کرده است و افراد رباتیکی را ساخته است و این دور شدن افراد از یکدیگر دور شدن افراد در جامعه را به دنبال دارد.

«زندگی منشوری است از حرکت دوار. منشوری که پرتو پرشکوه خلقت با رنگ‌های بدیع و دلفریبش آن را دوست‌داشتنی، خیال‌انگیز و پرشور ساخته است. این مجموعه دریچه‌ای است به سوی داستان زندگی.» با این مطلع بود که هر هفته، شب‌های جمعه، سریال «داستان زندگی» با نام اصلی «هانیکو» روی آنتن شبکه‌دو می‌رفت // داستان زندگی، سریالی بود محصول سال 1986 ژاپن که قصه‌اش در سال‌های ابتدایی حرکت این کشور به سوی صنعتی شدن می‌گذشت. کاریزماتیک‌ترین شخصیت این اثر بی‌‌گمان هیروشی تاچیبانا، پدرخانواده بود. مردی که می‌دید ارزش‌هایی که یک عمر آن را مقدس می‌پنداشته، بسرعت در سطح جامعه رو به زوال است و دیگر خریداری ندارد.

داستان زندگی و کاراکتر اصلی‌اش هانیکو، زبان حال کسانی بود که می‌خواستند خرق عادت کنند و طرحی نو دراندازند و زندگی جدیدی را در پیش بگیرند. به تعبیر بهتر، هانیکو می‌توانست نشانه و سندی باشد که با پشتکار و سماجت، می‌توان به نامتعارف‌ها و غیرمعقول‌ها پشت پا زد و زندگی جدیدی را پایه‌ریزی کرد. این سریال ژاپنی در زمان پخش خود در دهه 70 یکی از مجموعه‌های پرطرفدار و پرمخاطب تلویزیون بود که هنوز یاد و خاطره‌اش با بینندگان پرشمار جعبه جادویی باقی است. لذا اقای نافعی عزیر بهتر است ابتدا در مورد تدقیق تعریف صورت مساله کوشا باشیم تا فهرست نمودن چند تیتر ... با عرض احترام مجدد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر