c_300_250_16777215_10_images_72010.jpg

ترکمن سسی - پیمان پیرا : یکی از زیبا‌ترین جمله‌هایی که می‌توان نوع نگرش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پذیرفتن مسئولیت در سطوح مختلف و انجام هر چه بهتر ماموریت‌های محوله و ارائه خدمات به هموطنان را اثبات نماید سخن گهربار شهید گرانقدر آیت الله بهشتی بوده که فرموده است: {ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت}



این جمله که «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» از عبارات مشهور است که طی 34 سال گذشته بسیار شنیده و دیده شده است.

شیفته خدمت، آن کسی یا گروهی است که در هر منصب و مسندی آماده خدمت است و تشنه قدرت آن کسی یا گروهی که از هر فعالیت و انتقاد یک هدف را بیشتر تعقیب نمی‌کند و آن کسب قدرت است و پس ازآن نیز جز به حفظ قدرت نمی‌اندیشد.

شیفتگان خدمت اگرچه حاضر نیستند قدرت را به هر قیمتی کسب نمایند؛ اما از اینکه مسوولیت خدمت به مردم به آنها داده شود، شانه خالی نمی‌کنند اما تشنگان قدرت مدام می‌گویند ما راضی به قبول کردن مسوولیت نیستیم؛ ولی در عمل برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می‌زنند.


شیفتگان خدمت از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف استفاده نمی‌کنند، آنها حاضر نیستند تا از هر طریقی به هدف برسند، اخلاق و سیاست را توامان نموده‌اند تا جامعه سالم و عاری از خشونت و خودسری بماند، اما تشنگان قدرت برای رسیدن به هدف علی‌رغم شعارهای زیبا و بر زبان جاری کردن کلمات اخلاقی؛ در عرصه عمل تهمت، دروغ و لکه‌دار نمودن شخصیت دیگران را وجهه همت خویش قرار می‌دهند، اینان حیات سیاسی خود را در مرگ سیاسی و اجتماعی رقبا جستجو می‌کنند.

این سخن امام نیز زبانزد است که «‌ما مامور به تکلیف ایم نه به نتیجه» با این منطق این جماعت باید خوش‌حال باشند از این که تکلیفی چنین سنگین از دوش‌شان برداشته شده نه آن که آرزو کنند عمر مجلس زودتر تمام شود.


امروزه آنچه بیش از هر چیزی در منطقه مورد نیاز است حضور مدیرانی متخصص، متعهد، با تجربه و عدم وابسته به گروه‌ها و جریان‌هاست تا فارغ از وامداری، تنها و تنها به حوزه مأموریتی و مدیریتی خود پرداخته و سعی در جبران مافات نماید که به حمدالله با توجه به امکانات خدادادی موجود در استان و استعداد و توانمندی‌های نیروی انسانی امری بسیار قابل قبول و نزدیک‌تر به مصلحت است.


به هر حال دوباره ذهن همه کاندیدا های مجلس را به این سخن شهید مظلوم بهشتی سوق می‌دهم که هدف از پذیرش پست تنها و تنها باید در جهت خدمت به این مردم که متولیان اصلی انقلابند، معطوف شود و خدای ناکرده عملکرد و نوع نگاه‌شان و یا سخنانی که بر زبان می‌رانند، بیانگر این نکته نباشد که تنها و تنها به فکر کسب قدرت و شهرت و یک جایگاه مدیریتی بوده و خدمت به مردم در نزدشان در پله‌های بعدی قرار دارد.

و من الله التوفیق

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر