c_300_250_16777215_10_images_74034.jpg

ترکمن سسی - رشید نافعی: ورزش سوارکاری از ورزشهای پایه ای و منحصر بفرد در استان گلستان و به ویژه خاص منطقه ترکمنصحرا با مشارکت گسترده تماشگران علاقمند می باشد.


 به عبارتی این منطقه قطب ورزش سوار کاری و اسب دوانی می باشد هر از چند گاهی نحوه رتق و فتق امورات ، اعتبارات ، درآمد زایی و نحوه اننخاب و انتصاب هیات های ورزشی آن ورزش محل منازعه ، دل مشغولیهای اهل فن ، فضای مجازی و رسانه ای قرار میگیرد.
 به نظر شایسته میرسد امکانی فراهم گردد تا محل فدراسیون سوارکاری با نیروی انسانی اشنا به این ورزش در این قسمت از جغرفیای استان گلستان مستقر شود.
در این صورت خیلی از یحث و دعواهایی که باعث تلف شدگی زمان وهدررفتن انرزی های بهینه در این زمینه را شاید رقم میزند، جلو گیری شود ...و چه بسا باعث شفافیت خرج کرد ها ی مالی و اعتباری، نحوه واگذاری مدیریت آن به شرکتهای خصوصی و شفافیت در نوع گمارش اعضای هیاتهای آن ورزش سوارکاری گردد.
نگارنده بعضا برحسب غلاقه و تماشای تفریحانه این ورزش به اماکن و میدانهای پیست آن سوارکاری سر میزدم افرادی را مشاهده نمودم که به خاطر عدم تمکین در پرداخت هزینه یک بلیط ورودی در پشت فنسهای آن میدان معطل مانده اند..ولی از طرفی دیگر دوستانی را در گود آن ورزش به کارهای اجرایی مشغول میدیدم که حرف از گردش پولهای هنگفت در یک روز تعطیل می گفتند که باور کردنی نبود.
حالا اگر میدیدی رئیس هیات این ورزش اگر به خاطر تمکن مالی به راس می نشست میماندی پازل پارادوکسهای فوق الاشعار را چطور در کنار هم بچینی!!
بتابراین انتقال فدراسیون آن ورزش در کنار صاحبان و علاقمندانش به بوم زیست اسبانش شاید مرهمی بر دردهای کهنه باشد !!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر