c_300_250_16777215_10_images_84037.jpg

 


ترکمن سسی - آخوند حنفی گفت: تا وقتی که محبت و مودت پیامبر (ص) در دل مسلمانان باشد، کفار و بدخواهان نخواهند توانست در بین مسلمانان افتراق و تشتت ایجاد کنند.



به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند نیازقلیچ حنفی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته وحدت گفت: فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) تاجدار انبیاء و علمدار اصفیاء بر همه رهروان و پیروان ایشان مبارک باد.
وی گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) نقطه اشتراک و مرکز انسجام تمامی مذاهب اسلامی می باشد، چنانکه سیارات در مدار خود بر مرکزیت آفتاب جمع هستند و بر اطاعت و اتباع از ایشان هیچکس را مجال و بحثی نیست و بغیر از ایشان همه ضلالت و گمراهی است.
مدرس مدرسه علوم دینی نور بناور با بیان اینکه، تلاش کفار بر این است که محبت و عظمت رسول خدا را از دل مسلمانان و خصوصا جوانان و زنان تخلیه کرده و این نقطه اتصال را بشکنند و افتراق و دوگانگی بوجود آورند، افزود: تا وقتی که در دل مسلمان محبت و عظمت پیامبر اکرم (ص) باشد و در دست او قرآن باشد، نصرت و یاری خداوندی با او خواهد بود و کفار و بدخواهان نخواهند توانست در بین مسلمانان افتراق و تشتت ایجاد کنند.
آخوند حنفی گفت: به امید اتحاد و همدلی و برادری و برابری مسلمانان و کشورهای اسلامی میسر خواهد شد و همه دشمنان با شکست روبرو خواهند شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر