c_300_250_16777215_10_images_87003.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - تکمیل جاده گنبد - اینچه برون موسوم به جاده نفت ده سال است که مورد انتظار مردم منطقه است.



علیرغم ضرورت و اهمیت احداث سریع تر این جاده در مسیر ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و ارتقای ایمنی تردد در شمال گلستان، با ترزیق قطره چکانی اعتبارات و پس از گذشت یک دهه از آغاز آن تنها حدود یک چهارم کل مسیر احداث شده است و مردم منطقه همچنان چشم انتظار تکمیل آن هستند.

این پروژه تاکنون چندین استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی ، نماینده و فرماندار به خود دیده است و تکمیل این پروژه اکنون یک مطالبه عمومی است.

اجرای پروژه های راهسازی اعتبارات سنگینی می طلبد معلوم نیست با وضعیت فعلی تخصیص اعتبارات چه زمانی این پروژه به تمام خواهد رسید از این رو ضروری است همه مدیران مرتبط و نیز نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات ملی برای تکمیل این پروژه همت بکنند.

در طی این سال ها ، تکرار حوادث جاده ای خسارات بار در شمال گلستان نیز ضرورت تکمیل هرچه طریل تر این جاده را محسوس تر می کند.

طبق گفته حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، طول جاده نفت ۵۴ کیلومتر بوده در حالی که محور فعلی ۷۰ کیلومتر است و ترافیک داشلی برون و مراوه تپه را هم پوشش می‌دهد.

به گفته مسئولان بنیاد مسکن گلستان، احداث ۵ کیلومتر از مسیر جاده نفت از کیلومتر ۱۵ الی ۲۰ این محور به عرض ۱۱ متر به بنیاد مسکن گلستان محول شده است.

برآورد می شود با تکمیل جاده ترانزیتی «نفت» فاصله ارتباطی مرکز گنبدکاووس تا مرز اینچه برون ۲۳ کیلومتر کاهش یابد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر