c_300_250_16777215_10_images_66108.jpg

تركمن سسي- بانوان فرهیخته ترکمن به مناسبت دهه فجر شامگاه شنبه 14 بهمن ماه با خانم ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آق قلا ديدار كردند.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار بانوان فرهیخته ترکمن اظهار كرد: دولت با نگاه ویژه به زنان و اقوام تلاش دارد توان افزایی زن ایرانی در زمینه های استعدادها و قابلیت های اولیه آنان تحقق یابد.
معصومه ابتکار افزود: بر اساس بخشنامه ي اخیر رييس جمهور به دستگاه هاي اجرايي،  تا پایان دوره دولت دوازدهم 30 درصد مناصب مدیریتی دولتی باید در اختیار بانوان واجد شرايط قرار گیرد.از اين رو ضروري است بانوان تحصيلات علمي و توان مدیریتی و آمادگی خود را براي پذيرش و تصدي اين مناصب بالا ببرند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به آشنايي و شناخت وي از فرماندار فقيد شهرستان بندرتركمن خاطر نشان كرد: شهیده مرجان نازقلیچی نماد و مظهر بانوی فرهیخته ترکمن و ایرانی برای همه ایران و تمام بانوان ایرانی است.
معصومه ابتكار گفت: در راستاي توان افزايي و مهارت آموزي بانوان استان گلستان مقرر شد مسئولين ذيربط طرح هاي خود را براي ايجاد مركز مهارت آموزي بانوان به مركز ارائه نمايند تا پس از بررسي و انتخاب طرح مناسب بتوانيم در جهت افزايش مهارت هاي بانوان گلستان براي آمادگي اشتغال و خودكفايي انان گام برداريم.
گفتني است ديدار بانوان تركمن فعال فرهنگي و اجتماعي ، بانوان داراي مسئوليت هاي اجتماعي ، بانوان داراي سابقه حضور در شوراهاي اسلامي شهر و روستا و بانوان كارآفرين با پیگیری ها و هماهنگی بهناز ایمری بانوی فعال ترکمن با دفتر معصومه ابتکار و حوزه های ذیربط استانی و به میزبانی فرمانداري شهرستان آق قلا انجام شده است.
در ابتداي اين ديدار نمايندگان بانوان تركمن شهرهاي مختلف استان ، نظرات ، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را در خصوص مسايل بانوان به معاون رئيس جمهور ارائه نمودند.اين ديدار از ساعت 19 شروع و در ساعت 21 به اتمام رسيد و با اين ديدار سفر يك روزه ايام دهه فجر معاون رئيس جمهور به استان گلستان به اتمام رسيد و گفته شد معصومه ابتكار پس از اين ديدار مستقيما براي پرواز تهران به فرودگاه بين المللي گرگان رفته است.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1396-11-16 14:01
اينگونه ديدارها و نشست ها براي افزايش تجربه اجتماعي بانوان تركمن موثر است.
نقل قول کردن
0 #2 محمد 1396-12-13 16:17
خانم زبيده سوقي تجربه خيلي خوبي بودن از تركمن صحرا كه با انتخاب مستقيم مردم وارد شورا شدن و صادقانه خدمت كردن. با نگاه سنتي مردم تركمن صحرا ، حضور خانم سوقي در شورا قابل تحسين بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر