c_300_250_16777215_10_images_69070.JPG

ترکمن سسی- اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان شامگاه پنج شنبه 15 شهریور با حضور اهالی هنر و مشتاقان هنرهای نمایشی با معرفی برگزیدگان این جشنواره در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر گلستان شامگاه پنجشنبه با حضور اهالی هنر و مشتاقان هنرهای نمایشی در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
بر اساس رای هیات سه نفره داوران برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف به شرح ذیل بودند:

بخش پوستر و بروشور
در بخش پوستر و بروشور هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی این بخش را به رضا پورتراب زاده طراح بروشور نمایش «امیرکبیر ۲۰۱۸» اهدا نمود.

بخش طراحی نور
در بخش طراحی نور هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی این بخش را به حمید مصدق طراح نور نمایش «مرجن» تقدیم کرد.

بخش طراحی گریم
در بخش طراحی گریم زهرا از نمایش امیرکبیر 2018 برگزیده شد.

بخش طراحی لباس
در بخش طراحی لباس هیات داوران جشنواره ضمن تقدیر از طراحی لباس نمایش گلماه ، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی این بخش را به رضاپورتراب زاده طراح لباس نمایش «امیرکبیر ۲۰۱۸» اهدا کرد.

بخش طراحی صحنه
در بخش طراحی صحنه هیات داوران جشنواره با سپاس از مهدی ولیان طراح صحنه نمایش «باغ وحش جهانی» لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی این بخش را به کمال جعفری طراح نمایش «مرجن» اهدا کرد.

بخش موسیقی
در بخش موسیقی هیات داوران جشنواره جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی این بخش را به گروه موسیقی نمایش «امیرکبیر ۲۰۱۸» اهدا کرد.

بخش بازیگر خردسال
در بخش بازیگر خرسال جایزه ویژه هیات داوران جشنواره لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی این بخش به صورت مشترک به مارال سینه سپهر و ملیکا البرزی اهدا شد.

بخش بهترین بازیگران زن
در بخش بهترین بازیگر زن هیات داوران جشنواره جایزه سوم این بخش را به هانیه توسلی بازیگر نقش نمایش «گلماه»، جایزه دوم شامل لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی را به باران سلمانی بازیگر نمایش «مرجن» و جایزه اول شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی را به صورت مشترک به زهرا تبرسایی و آسا خلیقی بازیگران نمایش امیرکبیر 2018 اهدا کرد.

بخش بهترین بازیگران مرد
در بخش بازیگری مرد هیات داوران جشنواره جایزه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی را به امیرمحمد درویش بازیگر نمایش «دشمن خدا»، جایزه دوم شامل لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه نقدی را به صورت مشترک به یاسین رضوانی بازیگر نمایش «باغ وحش جهانی» و محمد عقیل بازیگر نمایش «امیرکبیر ۲۰۱۸» و جایزه اول شامل لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی را به صورت مشترک به پورنیک کاوش و محمدحسین صفایی برای ایفای نقش در نمایش «دشمن خدا» تقدیم می کند.

بخش نمایشنامه نویسی

در بخش نمایشنامه نویسی با رای هیان داوران جایزه سوم به نمایش دشمن خدا ، جایزه دوم به نمایش مرجن به نویسندگی بهرام محمد ایری و جایزه اول به نمایش باغ وحش جهانی اهدا شد.

بخش کارگردانی نمایش

در بخش کارگردانی نمایش با رای هیات داوران جشنواره جایزه سوم به نمایش امیرکبیر 20188 ، جایزه دوم به نمایش دشمن خدا و جایزه اول این بخش به نمایش مرجن به کارگردانی شهروز ایری و رسول اونق اهدا گردید.


در پایان دو نمایش مرجن و دشمن خدا با رای نظر هیات داوران به جشنواره کشوری تئاتر فجر راه یافت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر