c_300_250_16777215_10_images_1_69899.jpg


ترکمن سسی- یکی از شهروندان ساکن در روستاهای غرب گنبدکاووس ، تعریض جاده روستایی ، جابجایی دکل های برق فشار قوی از مزارع و تخصیص و تثبیت مالکیت زمین عیدگاه روستای قورپلجه را به عنوان اولویت و برخی از مطالبات مردمی حوزه غرب گنبدکاووس عنوان کرد.


ارازمحمد حاجی حبیب لی ریش سفید محلی در بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی ، با بیان اینکه موارد فوق به عنوان مطالبه مردمی و نه مطالبه شخصی بارها به نماینده مجلس منتقل شده از عدم توجه به این خواسته ها انتقاد داشت.

وی تصریح کرد : این خواسته مطالبه شخصی بنده نیست بلکه به عنوان فردی از جامعه و از روی احساس وظیفه به عنوان خواسته های بخش وسیعی از مردم منطقه طرح شده و می شود تا متولیان امر نیز برای خدمت به مردم به فکر انجام آن باشند.
این شهروند اظهار کرد : جاده روستایی گنبدکاووس به دیکجه سالهاست که به همین وضعیت است و با توجه به افزایش جمعیت در دهه های اخیر و به تبع آن افزایش تردد وسایط نقلیه در این محور ، تعریض این جاده روستایی  و اجرای شانه خاکی آن برای همه کسانی که از این محور تردد می کنند بسیار ملموس و محسوس است.
این شهروند تصریح کرد : این محور محل تردد ساکنان ده ها روستا در این محور است و متاسفانه در طی این سالها به دلیل کم عرض بودن و پر تردد بودن این جاده ،  مردم منطقه شاهد حوادث جاده ای بسیاری بوده اند و عزیزانی در این جاده روستایی از دست داده اند با این وجود علیرغم قول های مسئولین و نماینده شهر برای بهبود وضعیت این جاده تاکنون خواسته های مردم غرب گنبدکاووس برای تعریض این جاده تحقق نیافته است.بهرحال از متولیان امر از نماینده شهر و راهداری و فرمانداری تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
وی وجود دکل های برق فشار قوی در بین مزارع در غرب شهرستان گنبد کاووس را تهدیدی برای محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود : شغل کشاورزی یکی از اصلی ترین شغل های ساکنین غرب گنبدکاووس است و با توجه به خطرات احتمالی برق فشار قوی و احتمال اتصال و آتش سوزی به ویژه در ماه های پایانی فصل بهار و قبل از زمان برداشت محصولات کشاورزی ، جابجایی این دکل ها از بین مزارع به کنار جاده می تواند یکی از دغدغه های عمده کشاورزان را برطرف بکند.
این شهروند تثبیت مالکیت زمین عیدگاه روستای قورپلجه را به عنوان خواسته عمومی دیگر مطرح کرد و گفت : دو سال است که زمین عیدکاه روستای قورپلجه در ضلع شمالی روستا مشخص شده و با حضور نمازگزاران متدین منطقه از روستاهای همجوار نمازهای عیدین در آن محل برگزار می شود ، به عنوان یک کار خیر و اینکه یادگاری برای آیندگان و مردم متدین منطقه باشد تثبیت مالکیت زمین عیدگاه برای برگزاری نمازهای عیدین از متولیان امر تقاضا می شود.
امیدواریم مسئولین و متولیان امر این خواسته های مردمی را بی پاسخ نگذارند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ییگیت 1397-10-14 17:17
اینکه نماز ها برما فرض شده اند جای هیچ تردیدی نیست.اما اینکه هر روستا برای خودش نماز جمعه برکزار نماید و نمازعیدین بخواند جای بسی ناراحتی است.الیته از روحانیون ما-چون به تفسیر خود در روستا ها نیز نماز جمعه و عیدین میخانند. درحالی که ما میدانیم خواندن نماز جمعه در روستاها با اشکال مواجه است و درست نمی باشد.پ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر