c_300_250_16777215_10_images_1_71634.JPG

ترکمن سسی - دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد خواجه احمد یسوی گرگان با حضور صدها نمازگزار مومن برگزار شد.

حاج رحمن بردی آخوند محمدی امام جمعه مسجد خواجه احمد یسوی در گفتگو با پایگاه خبری ترکمن سسی گفت: مطابق برنامه هر ساله و برای بهره گیری از فضای معنوی و برکات ماه مبارک رمضان، برنامه ختم قرآن کریم توسط حافظان در نمازهای تراویخ از اول ماه رمضان در این مسجد آغاز شده است و سه شب دیگر یعنی شامگاه یکشنبه ختم قرآن کریم در این مسجد کامل خواهد شد.

امام جمعه مسجد خواجه احمد یسوی با اشاره به تهیه و نصب تعداد 10 عدد پنکه گردان قبل از آغاز فصل گرما از خیران منطقه نیز خواست برای تعمیر و نگهداری ساختمان مسجد و تکمیل برخی کاستی های این مسجد به ویژه در این ماه مبارک کمک های خود را دریغ نفرمایند و از جوانان مومن منطقه نیز خواست تا با شرکت در نمازهای جماعت و برنامه ختم قرآن کریم در شب های رمضان حداکثر استفاده را از برکات این ماه عزیز ببرند.

مسجد خواجه احمد یسوی در محله همت آباد گرگان در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان پایین تر از کمربندی، بلوار دانشجو ، کوچه دانشجو یازدهم واقع است و علاوه بر اوقات نمازهای پنج گانه روزانه ، روزهای جمعه نیز صدها نفر از نماز گزاران مومن اهل سنت از اقوام ترکمن ، قزاق ، بلوچ و ...در این مکان نماز جمعه را اقامه می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر