c_300_250_16777215_10_images_73820.jpg

ترکمن سسی - استودیو مجازی "لحظه های وصال" که به همت و ابتکار مدیران مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در حال راه است با استقبال گسترده چهره های علمی ، دینی و فرهنگی اهل سنت منطقه روبرو شده است.


از دو روز اخیر که ضبط برنامه های این رسانه مجازی آغاز شده تعدادی از علما و چهره های مطرح اجتماعی منطقه با حضور در این استودیو مجازی برای ضبط کلیپ ها همکاری و مشارکت داشته اند.

راه اندازی این رسانه جدید می تواند تا حدود بسیاری جامعه اهل سنت منطقه را در شرایط رشد و گسترش روزافزون دنیای مجازی و نیاز به تولید محتواهای فرهنگی اجتماعی مناسب یاری نماید.

امروزه ضرورت تنوع محتوا در فضای رسانه ای امری آشکار است زیرا که مخاطبان امروزی از بین انبوه محتوا به سراغ آنچه که وی را سرگرم و در عین حال آموزش می دهد می روند و حجم بالای محتوای تولیدی راه رسیدن به اهداف ارتقای سرمایه اجتماعی منطقه و ترویج سبک زندگی دینی اسلامی و کاش آسیب های اجتماعی هموارتر خواهد کرد.

این اقدام مرکز بزرگ اسلامی از جنبه های دیگری نیز شایسته قدردانی است:
 راه اندازی این استودیوی مجازی که به عنوان رسانه مجازی جدید در بین دفاتر مناطق قومی اهل سنت کشور اولین بار در گلستان اقدام می شود ، می تواند بیش از پیش تعامل و ارتباط چهره های علمی، دینی و فرهنگی را با کاربران فضای مجازی تقویت بکند و علاوه بر ارتقای تعامل رسانه ای مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، فضا را برای فعالیت ها و اقدامات بیشتر مرکز در دنیای در حال توسعه روزافزون فضای مجازی مهیا بکند.

در نهایت این اقدام ارزنده مرکز را به فال نیک‌می گیریم و به همه دست اندرکاران این رسانه مجازی جدید خدا قوت می گوییم و مطمن هستیم آغاز این راه با رسانه جدیدمجازی سرمایه اجتماعی مردم‌منطقه را افزایش و سبک زندگی دینی اسلامی در جامعه را ترویج خواهد کرد.


 ✒️نورمحمد دانشمند ، مدیر رسانه ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر