c_300_250_16777215_10_images_75219.jpg

ترکمن سسی – امام جمعه اهل سنت اینچه برون گفت: از بیان پیامبر اکرم (ص) امام حسین(ع) در رفتار ، اعمال حسنه و اخلاق خود یک جماعت و ملت محسوب می شود و در دنیای آخرت نیز شان و درجه ای عالی خواهد داشت.


مددآخوند هوشمند ، امام جمعه شهر مرزی اینچه برون در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی افزود: نوه گرانقدر رسول اکرم (ص) امام حسین (ع) در سال 61 هجری قمری در دشت کربلا به شهادت رسیده است و ما اهل سنت در ایام محرم و عاشورا برای ابراز محبت و ارادت نسبت به آن شهید بزرگوار، ختم قرآن می کنیم، انفاق ها می کنیم ، صدقات می دهیم و سخنان نبی مکرم اسلام (ص) درباره نوه ی گرانقدر خود حضرت امام حسین (ع) را در اجتماعات بازگو می کنیم.
وی ادامه داد: انجام امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام اهمیت والایی دارد و حضرت نبی اکرم (ص) نیز در زمان حیات خود بر انجام آن تاکید بسیار داشتند و امام حسین (ع) نیز در راه انجام امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور جامعه و احیای دین به شهادت رسیده است.
مدد آخوند هوشمند با بیان اینکه شهادت حضرت امام حسین (ع) موضوع ساده ای نبوده است تاکید کرد: همه ما مسلمانان وظیفه داریم شهادت آن حضرت را به بزرگی و عظمت یاد بکنیم و سیره و رفتار پیامبر اکرم(ص) و نوه گرانقدر او در زندگی سرلوحه خود قرار دهیم تا در دنیا و آخرت به سعادت برسیم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر