c_300_250_16777215_10_images_75230.jpg

ترکمن سسی- قبل از هرچیز باید قبول کنیم که امام حسین و رویکردش تنها مربوط به شیعیان نبوده و چه بسا که ارامنه و مسیحیان با دین و مذهب متفاوت امام حسین را تکریم می کنند.

این در حالی است که اهل سنت فراتر از این ها بوده و بررسی منابع و کتب اهل سنت به خوبی موضوع جایگاه اهل بیت در بین اهل سنت را تایید می کند.

هم اکنون که در ماه محرم و سوگواری آن حضرت قرار داریم روحانیون و دوستداران اهل بیت که ابراز محبت خود را چه در سخنرانی ها و چه شبکه های مجازی نشان می دهند متاسفانه بارها و بارها توسط برخی افراد که مطالعات مذهبی ندارند علمای ترکمن را به شیعه شدن متهم می کنند که این اتفاقا این رویکرد ظلم به خود اهل سنت است چرا که امام حسین تنها مربوط به شیعه نیست و ایشان برای تمام مسلمین و حتی مظلومین جهان است.

اهل سنت و شیعه هردو از یک ریشه هستند و اشتراکات زیادی چون خدا، قبله،پیامبر و کتاب واحد دارند اما در این بین افرادی متعصب توخالی و بی سواددر تلاش هستند تا این مسائل را به حاشیه برده و میخواهند وحدت و انسجام جامعه اسلامی را تضعیف کنند که نباید گذاشت به نیت پلید و شوم خود برسند.
به قلم : متین نیازی فعال سیاسی اجتمایی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر