c_300_250_16777215_10_images_76571.jpg



گنبدکاووس: ترکمن سسی - احداث اولین پل روگذر گنبدکاووس امروز دوشنبه در نهمین روز دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار در میدان بسیج کلنگ زنی شد.



آنه محمد قرنجیک رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد:  هزینه احداث این پل روگذر حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد می شود اما با بحث تعدیل ممکن است هزینه احداث این پروژه تا حدود ۷۰ میلیارد تومان نیز برسد.

عضور شورای شهر گنبدکاووس افزود: اجرای این پروژه در شهر گنبدکاووس برای کاستن از بار ترافیکی و تسهیل در ترددها در این نقطه از شهر از مدت ها قبل احساس می شد که در نهایت امروز و در نهمین روز از دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: زمان اجرای این پروژه ۲ سال پیش بینی می شود.

قرنجیک خاطر نشان‌کرد: برای انجام‌مناقصه این پروژه فعلا ۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و بزودی مناقصه نیز برگزار و پیمانکار مشخص خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر گنبدکاووس خاطر نشان کرد:
این پروژه در میدان بسیج در ورودی شرقی گنبدکاووس و در مسیر کمربندی به بلوار اسبدوانی احداث خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در ادامه از اعتبارات ملی نیز به این پروژه ترزیق شود.

گفتنی است در مراسم کلنگ زنی اولین پل روگذر گنبدکاووس ، میرمحمد غراوی معاون عمرانی استانداری گلستان، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبد، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مدیران شهرستانی حضور داشتند.

#اولین_پل_روگذر_گنبدکاووس
https://www.instagram.com/p/CLCKlQmFHDH/?igshid=1bheb6u8wmd3q

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر