تصویر/ فیلم

نظرات کاربران

تامین-داروی-۲۴۰۰-مراجعه-کننده-به-داروخانه‌-های-هلال‌احمر-گلستان-در-ایام-نوروز   ترکمن سسی - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از ابتدای طرح خدمات نوروزی داروی مورد نیاز ۲۴۰۰ مراجعه کننده به داروخانه های هلال احمر استان تامین شده است.
علمای-ترکمن-صحرا،-جنایات-رژیم-صهیونیستی-در-غزه-را-شدیدا-محکوم-کردند   ترکمن سسی - در پی حمله چند روز پیش رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در شهر غزه و ارتکاب کشتارهای هولناک ، بسیاری علمای ترکمن صحرا ، جنایات رژیم اسرائیل را شدیدا محکوم کردند.
بیانیه-علما-و-روحانیون-اهل-سنت-گلستان-در-محکومیت-جنایت-رژیم-صهیونیستی-در-بیمارستان-شفا-غزه   ترکمن سسی - علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در پیامی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را به شدت محکوم کردند.
تصادف-دو-خودرو-در-گنبدکاووس-با-۳-جا‌ن‌باخته-و-دو-مصدوم   ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از تصادف دو خودرو در گنبدکاووس با ۳ جان‌باخته و دو مصدوم خبر داد.
مدیر-عامل-هلال-احمر-گلستان-اصلاح-نقاط-حادثه-خیز-گلستان-موجب-کاهش-تصادفات-شده-است   ترکمن سسی - مدیر عامل هلال احمر استان گلستان گفت: اصلاح ۴۵ مورد از نقاط حادثه خیز استان موجب کاهش تصادفات شده است.
امام‌جمعه-اهل‌سنت-شهر-فراغی-رژیم-صهیونیستی-در-بیمارستان-شفا-خوی-حیوانی-خود-را-آشکارتر-کرد   ترکمن سسی - امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی گفت: واقعه‌ای که در بیمارستان شفا اتفاق افتاد بسیار نابخردانه و بی‌رحمانه بود و به خودی خود خوی حیوانی این رژیم را نشان داد.
فعال-رسانه-ای-نوع-دوستی-و-همدلی-در-آئین-یا-رمضان-تحقق-می-یابد   ترکمن سسی - فعال رسانه ای گلستانی گفت: "یارمضان" آیین ویژه شب چهاردهم ماه رمضان در ترکمن صحرا است و نوع دوستی و همدلی در آئین یا رمضان تحقق می یابد.
تصاویر-فصل-کاهو-و-توت-فرنگی-در-گلستان   ترکمن سسی - همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، دهقانان گلستانی کاهو و توت فرهنگی تازه چین را در کنار جاده های اصلی استان به مسافران نوروزی عرضه می کنند.
اشتباهات-مان-را-جدی-بگیریم   ترکمن سسی – الهام زیبا فر - تفکر جعبه سیاهی نه فقط در مورد اشخاص بلکه درباره دنیای تجارت هم مصداق دارد. این موضوع باید در سازوکار مرسوم هر سازمان گنجانده شود.
معاینات-پزشکی-۵-هزار-زائر-حج-تمتع-در-گلستان-آغاز-شد ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز روند معاینات پزشکی پیش از اعزام ۵ هزار زائر حج تمتع در استان گلستان خبر داد.
معرفی-کتاب-های-موسی-جرجانی-کتاب-زن-ترکمن   ترکمن سسی - کتاب زن ترکمن یکی دیگر از کتاب های موسی جرجانی، نویسنده و خبرنگار پیشکسوت استان گلستان محقق و پژوهشگر فرهنگ و ادب ترکمن است  که توسط موسسه انتشاراتی مختومقلی فراغی چاپ و منتشر شده است.
ارائه-خدمات-به-۵-هزار-مسافر-نوروزی-در-طرح-یکپارچه-هلال-احمر-گلستان   ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر گلستان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ استان گلستان از ۲۴ تا ۲۹ اسفند به ۵ هزار نفر مسافر خدمات بشردوستانه ارائه شده است.
برقراری-ارتباط-موثر   ترکمن سسی - انسان موجودی اجتماعی است و برقراری ارتباط اولین ضرورت یک زندگی اجتماعی است. یکی از رسالت های مهم انسان در جهان، ایجاد گسترش، تداوم بخشیدن و عمق بخشیدن به روابط بین فردی است.
رئیس-اتاق-بازرگانی-گرگان-خبر-داد-پیگیری-ایجاد-سرکنسولگری-ترکمنستان-در-گرگان-صادرات-648-هزار-تن-کالا-از-گلستان    ترکمن سسی - رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: طی ۱۱ ماه سالجاری ۶۴٨ هزار تن کالا به ارزش ٣١٠ میلیون دلار از استان گلستان صادر شده است که از نظر وزنی ۵۴ درصد و ریالی ۴۶ درصد رشد داشته است.
شمیم-بهاری-با-جاذبه-های-فراوان-در-شمال-ایران     ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - اسفند که نقاب سردی اش را یواش یواش در فصل زمستان به سوی بهار کنار میزند ، رنگ و لعاب زمستانی را با بهارسبزپوش جایگزین میکند.
ابتکارات-دو-نوجوان-روستا-عرب-لاله-گون-از-مواد-بازیافتی   ترکمن سسی - امروزه تاکید ما بر این است که دانش آموزان خلاق را کشف و برای آینده تربیت کنیم و این بحث در روستاها با همکاری و مشارکت معلمان، اولیا، دهیاران، مسئولین و خیرین امکان پذیر است.
محبت-به-خدا،-زمینه‌ساز-فرمان‌پذیری ترکمن سسی - عبدالغفور رومی - بحران خداپرستی در جوامع دینی و غیردینی ناشی از معرفی نادرست و غلطی است که از «خدا» به مردم شده. در تعالیم اسلامی، آشنا ساختن مردم با محبت و مهربانی خدا، مهمترین زمینه‌ساز برای دعوت مردم به خداپرستی است.
برندگان-مسابقه-بین-المللی-خوانش-اشعار-مختومقلی-فراغی-اعلام-شد   ترکمن سسی – محمود یاردم صادقی- مسابقه مخدومقلی خوانی با شرکت 60 شرکت کننده از کشورهای افغانستان و ایران برگزار و ۶ نفر به عنوان نفرات برتر خوانش دیوان مخدومقلی فراغی معرفی شدند.
استاندار-گلستان-اقدامات-فرهنگی-در-مقابله-با-مواد-مخدر-موثر-است   ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: اقدامات فرهنگی یکی از عمیق ترین و موثرترین اقداماتی است که می تواند به کاهش اعتیاد و مقابله با مواد مخدر در جامعه اثرگذار باشد.
نظر-یکی-از-مخاطبان-درباره-یادداشت-منتشر-شده-با-موضوع-روئیت-هلال-ماه   ترکمن سسی – یکی از مخاطبان در پاسخ به یادداشت منتشر شده با عنوان "نقد و رویکرد علمای اهل سنت گلستان نسبت به روئیت هلال ماه رمضان و شوال" نظر خود را برای انتشار در این رسانه ارسال کرد.
مسئول-مطالعات-پایداری-حوزه-هنری-گلستان-ظرفیت-های-فرهنگی-و-اجتماعی-خوبی-در-گلستان-وجود-دارد   ترکمن سسی - مسئول مطالعات پایداری حوزه هنری گلستان گفت: پرداختن به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد.
نویسنده-و-پژوهشگر-ترکمن-صحرا-اگر-علاقه-به-هر-شغلی-نباشد،-موفقیت-غیر-ممکن-است   ترکمن سسی – عبدالرضا نظری - نویسنده و پژوهشگر ترکمن صحرا با تاکید بر اینکه علاقه و پشتکار برای موفقیت هر کاری لازم است، افزود: اگر علاقه به هر شکل ممکن نباشد نمی توان به موفقیت دست یافت.
گفتگو-با-یارجان-ماهرج-سرپرست-گروه-هنری-قوشه-تار    ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - گروه هنری قوشه تار گنبدکاووس سالهاست با اجراهای هنری در سطح استان گلستان و دیگر نقاط کشور، فعالیت هنری دارد و موفقیت های بسیاری کسب کرده است.
ماه-مبارک-رمضان،-سلطان-یازده-ماه   ترکمن سسی - رستم جرجانی خبرنگار و فعال رسانه ای اهل سنت گفت: ماه مبارک رمضان در بین ترکمن ها از اهمیت خاصی برخوردار است و بزرگانمان این ماه را «اون بیر آینگ سلطانی» (سلطان یازده ماه و یا «برکت لی و رحمت آیی» (ماه برکت و رحمت) می نامند.
فعال-رسانه-ای-گلستانی-عید-نوروز-بهترین-بستر-تحکیم-روابط-اجتماعی-در-جامعه-است ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - نوروز بهانه ای است برای باهم بودن، نزدیکی و تلطیف قلوب، شناخت بیشتر از هم و آشنایی با اصل و نسب ، خانواده‌ها و حلقه های ارتباطی ....است .

 

شقایق های صحرا