c_300_250_16777215_10_images_76685.jpg


گرگان : ترکمن سسی - بهرام دردی گری از سوی رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش این مرکز منصوب شد.



حجت الاسلام نورعلی دیلم رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی از انتصاب این کارشناس اهل سنت به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد و گفت: رویکرد ما در پیشبرد وظایف ابلاغی ، بهره گیری از ظرفیت نیروهای توانمند درون مجموعه مرکز است و نظر به اینکه جامعه مخاطبان ما اهل سنت هستند استفاده از نیروهای توانمند این قشر از نگاه ما نقطه عطفی در تعامل، حمایت و خدمت رسانی بیشتر به طلاب و روحانیون و مدارس اهل سنت شمال کشور خواهد بود.

در حکم انتصاب بهرام دردی گری آمده است:
با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد شرح وظایف ابلاغی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، به سمت سرپرست معاونت آموزش و پژوهش منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با همت مضاعف و کار جهادی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمین در این جایگاه موفق و موید باشید.

گفتنی است بهرام دردی گری متولد ۱۳۶۲ ، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ از دانشگاه تهران و مدرک دکتری در رشته تاریخ علم دوره اسلامی از پژوهشکاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از تهران است و بیش از ۱۰ سال به عنوان کارشناس ارشد آموزشی در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور سابقه فعالیت دارد.





نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر