c_300_250_16777215_10_images_2015_76758.jpg

 

آزادشهر : ترکمن سسی – عبدالمجید زیتونلی خیر درختکار ترکمن ساکن روستای قورچای است که یک سوم درآمدش را صرف توسعه و ترویج درختکاری می کند.

 


این خیر درختکار ترکمن که مدرک کارشناسی ارشد مکانیک دارد با خود عهد کرده است تا یک سوم درآمدش را به خانواده خود اختصاص دهد و یک سوم را به فعالیتهای نیکوکارانه شامل تامین هزینه ایتام و کمک های مالی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند صرف کند و یک سوم دیگر را خرج ترویج و توسعه درختکاری نماید.


وی از چند سال اخیر طرح کاشت 4000 هزار درخت به نبیت 4000 شهید استان در روستای قورچای و برخی روستاهای اطراف را آغاز کرده و برنامه های بزرگی برای ترویج و توسعه درختکاری در سایر مناطق استان گلستان دارد.


از ابتکارات جالب وی نامگذاری هر یک از درختان به نام متوفیان، اهالی و شهدا است و اینگونه درختان را شناسنامه دار کرده است.


این خیر درختکار ترکمن در هفته های گذشته از طرف جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیز داری به عنوان درختکار نمونه معرفی شده است.


در تصاویر حضور و بازدید جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی به مناسبت آغاز هفته درختکاری از طرح درختکاری وی در روستای قورچای را می بینید.

 

روستتی قورچای از توابع بخش مرکزی شهرستان آزادشهر است.

derakhtkari99

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر