c_300_250_16777215_10_images_76825.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان، گفت: سه کتابخانه عمومی روستایی در استان آماده بهره‌برداری شدند.



آخوند میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، اظهار کرد: سه کتابخانه در روستاهای بصیرآباد گمیشان، قره‌قاشلی بندر ترکمن و مهترکلاته کردکوی با تجهیز به امکانات مورد نیاز و جذب نیروی انسانی آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: با وجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی گلستان به سبب شیوع و همه‌گیری کرونا، فعالیت این نهاد در بخش‌های مختلف تولید محتوا، برگزاری نشست‌های ادبی و مسابقات کتابخوانی با موضوعات مرتبط از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

میرزاعلی با بیان اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی گلستان آمادگی دارد در صورت تامین مکان توسط اهالی روستاهای بالای 2500 نفر جمعیت، کتابخانه روستایی را تجهیز و فعال کند، افزود: تاکنون 65 کتابخانه عمومی در سطح استان افتتاح شده که 31 مورد آن کتابخانه‌های روستایی است.

میرزاعلی همچنین با اشاره به همکاری شهرستان گنبد کاووس برای اختصاص زمین به منظور ساخت کتابخانه عمومی، گفت: پیش‌بینی 2 مکان در فرهنگسرای جوان و سرای محله سیدآباد و بدلجه برای این مهم شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر